Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 8, 2009

cam sesuai jer....hu3....

Posted by mrs yaya at Tuesday, December 08, 2009


Walau aku senyum bukan berarti...
Aku selalu bahagia dalam hari...
Ada yang tak ada di hati ini...
Di jiwa ini hampa...

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku...
Mungkin akan ada cerita cinta...
Namun ada saja cobaan hidup...
Seakan aku hina...

Tuhan berikanlah aku cinta...
Untuk temaniku dalam sepi...
Tangkap aku dalam terang-Mu...
Biarkanlah aku punya cinta...

Tuhan berikanlah aku cinta...
Aku juga berhak bahagia...
Berikan restu dan halal-Mu...
Tuhan beri aku cinta...

0 comments on "cam sesuai jer....hu3...."

Post a Comment

Tuesday, December 8, 2009

cam sesuai jer....hu3....



Walau aku senyum bukan berarti...
Aku selalu bahagia dalam hari...
Ada yang tak ada di hati ini...
Di jiwa ini hampa...

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku...
Mungkin akan ada cerita cinta...
Namun ada saja cobaan hidup...
Seakan aku hina...

Tuhan berikanlah aku cinta...
Untuk temaniku dalam sepi...
Tangkap aku dalam terang-Mu...
Biarkanlah aku punya cinta...

Tuhan berikanlah aku cinta...
Aku juga berhak bahagia...
Berikan restu dan halal-Mu...
Tuhan beri aku cinta...

0 comments: