Saturday, May 29, 2010

sumpah aku penat...

Posted by mrs yaya at Saturday, May 29, 2010 0 comments
hehe!! gelak dulu...
since ak da kecoh2 kat koorang,ak sungguh penat minggu nih...
*tapi sempat jer kuo..ape cite perempuan???*huhuhu! poyo jugk nk
bagitahu yg ak penat ke apa entah la diriku ini jua tidak
memahami...wah ayat itu benci benci...hahhahah!!

sumpah sangat tak suka gila minggu ni...penat dan penat sekali...
hari ahad dah nk balik kuantan,da nak start keje pekejadah...
hell sungguh la aii dun like it so much more than u..
hoho tetibe more than you hangguk sungguh..huhu!

heu dah la...baru nak start taip2 rase malas menjelma...macam mano???
ekceli ari nih cousin aku nikah...nikah kat surau..ak???ak tak p la...
kenape???sebab aku sangat2 letih...mata nih da bagaikan terkena
tumbukan yang dahsyak..
*cepat2 sape de timun??aii nk letak kat mata aii nih...huhuh!!!*
penat sangat2...al maklumla...mlm tjaga agak lama drp siang...

hoi penat la gila! hahahahhahaha! geram betol lah....
penat tapi tak tau nak mengadu kat sapa!
hell hell helllll....!

to alia asyah n azrul...
sori sangat xdapat nk hadir pernikahan koorang...xpe la...atleast dtg jugk
umha wan kan..kan kan kna..baek kan cousin koorang nih..bjuang gitu...hahah!!!

ha ok lah tu penat dah bebel ni...
tak nak panjang2 sangat takot korang kebosanan...

Wednesday, May 26, 2010

bajet suare sedap gile lah konon...

Posted by mrs yaya at Wednesday, May 26, 2010 0 comments
bajet suare sedap gile lah konon...
siap record dalam fon dengar patploh kali...
sungguh la menghanyut kann..hiahahahaha!!
lepas tu agak2 nak letak dalam bog kan..
memang tak boleh bla la anak puan zuraidah yang sulung ni..
perangai al felik kunnnnn..sangat menggelabah..huhu!

myanyi pd waktu pagi amat bgus skali yee...
ia boleh mengganggu orang yg sedang dibuai mimpi...
yg penting tak payah nak kunci2 jam...save bateri giituuu...
*jangan percaya ngn kate2 diatas...*

saye sangat lah boring tatkala ini..kerana atas sebab...

1- takde member yang boleh borak2 gosip2..
masok bilik tengok dinding tengok katil tilam baju almari..
kadang2 tengok cermin...agak2 cantek dah baring...
masalahnyeee..cantek ke?hikhik!

2- aku bukan sejenis manusia yang suke sangat2 menonton tv ataupon video2
dan seangkatan dengan nya..so dengan itu aku mengisytihar kannnnn no televisyen
inside my room pelisssssssss..hakhak!

cukop lah bosan banyak tu..walupn 2 sebab jer...
kang tulis banyak2 terase loser kat diri sendiri pulak kan..huhu!

lamee kan tak tepek gamba..meh la aku sedekah satu dua...
wahhhhhhhhhhhhhhhhhhh..sedekah la kunun....yolah...duit tak mampu..
gamba pon jadi la eh...


agak tembam muke aku time nih...tembam pn tembam la...
siooottttt!!!!!!!!!! huuhhuhuh....

Tuesday, May 18, 2010

gedix sensitif la plop..

Posted by mrs yaya at Tuesday, May 18, 2010 1 comments
mgadew tol aku nih...pg2 da buat perangai mgadew2...huhuhu!!
sengal je prgai camtu kan..huhu!!
kenape aku tetiba sensitif camni??? pelik2..tetiba je...
ibu,time ibu mgandungkan ank ibu nih,ibu ade sensitif kat sape2 tak??..wahahah!!!
ke ade keturunan kite yang sensitif??? *jenis xley trma kenyataan...waahahah!...*
hadoiyyy...cam2 la aku nih...bab kte en ainan.. "mcm2 la..."* huhuuh!

sensitif???wahahah!!! tidak!!! gile ape tetiba je sensitif???
mane2 orang yg xsuke,rs myampah or pape la... lantk ak la nk jd pe pn..
aaa..gitu...jgn slahkan aku.. aku tak ganggu idop koorang pon..heheh!!

to my pren,faisal jamal
sori yaa...tetiba je sensitif ngn anda...xthu knp..so mtk maaf...
xthu kenape jd cmni...anda thu kan sye camne...sori sgt2...myusahkan anda...
adoi...xpandai la nk bmadah2 nih...bukan dri kelas sastera la en faisal...
cg aii pakse aii masuk kelas sains..bkn salh aii..aii da cube nk tkr...huhu!
*jns ppuan mgadew...* sori ye en faisal...thu u bengang ngn aii...huhu!
aii mmg suke bagi u bengang...hahaahh!!! comey gitu...hahaha!

bersambung gaduh di fon....huhuuhu!
the end-

Monday, May 17, 2010

s0ppp!!!

Posted by mrs yaya at Monday, May 17, 2010 0 comments
dulukan,dia tanya..nk kuo x???skrgkan,dia da xty da...
dulu bila ty,da mkn???jum p mkn...skrg juz ty,da mkn???nk kim ape???
dulu kalu ajak kuo,cept siap..skrg aku da gosok baju da,xsuh siap pn...
sooopppp!!! agak sedey di situ..wahaahahh!!!!!

statment maut ku...
nak jupe dia sbenarnyer....hahahahaah!!!!!
agak gedix di situ...huhuhuuhu...dush!dush!

Sunday, May 16, 2010

kenape slalu tanya aku dah kawen ker???

Posted by mrs yaya at Sunday, May 16, 2010 0 comments


muka muda melentik macam ni KAU KATE DAH KAWEN KER...sungguh
TIDAK MENJAGA HATIKU...huhuu!!

mcm ni cite dia..aku kan mengatal nk pakai cincin..biasalah aura
gedix tu dah sampai habes nak elak tak sempat kataaakann...jadi terus
merengek2 kat ibu mtk cincin aku...
macam biasa aku kan anak sulung
yang paling cantek...
anak sulung didahulukan..anak laen di utamakan..
kehkehkeh!!!

so bila da pakai cincin,kuo ngn member harus la aku tayang kat
semua...ok yang ini faktor bongkak *sila jgn amik tauladan tapi
ley la kalu nak buat cuma jgn slau..huhu!* ok murid2..ini bukan
nilai murni tau..karang cg koorang saman aku pulak..ha SUSAH...

"eh,ko dah kawen ke yana?? bile ko kawen??xjemput ak pn.."

huh! agak kurang sopan soalan itu..aku gelak je..bile aku cakap
KAWEN??BILE MASA AKU KAWEN??TAKKAN LA PAKAI CINCIN PUN
KATE DA KAWEN...

bile gtaw kat ibu...

*ade je orang mgapuk kat blakang... *adeq no2...*

habis la saham ko da turun...

EH AKU TAK MAEN SAHAM LAH!!!

motip entry :muka aku muka da kawen anak lima ker??? ngeri dan...
OMG!!! huhu...

Wednesday, May 12, 2010

kau rasa kau cantik?

Posted by mrs yaya at Wednesday, May 12, 2010 0 comments
aku nak tanya sikit lah....

korang rasa korang cantik tak?
sangat cantik?
atau biasa2 je lah....

ni adalah beberapa jawapan yang ada dalam kepala hotak aku..

jawapan yang baik... *selalu di berikan kepada orang2 yang baik2 jugak..haha!*

-tak adalah..mana ada cantek..mata kecik..hidung kembang..bibir besar...
kulit kasar...badang gemok..berjerawat pulak tuh..kuku kadang2 terlupa nak potong???boleh?
siapa lah yang nak..kalau ada orang suka tu beruntung lah sangat-

jawapan kerek gila.. *selalu bagi kat kawan2 saje nak bagi dorang bengang!*

-emm..nak kata cantik tu...tak adelah cantek sangat..
tapi cantek lah jugak...ramai jugak orang nak ngorat aku..
aku malas nak cerita je..karang korang tak percaya..
hahahaha!kira macam mampu jugak lah nak ngorat2 laki orang..dush dush dushhhh! -

jawapan kepada ahli keluarga..

-memang pon cantik...baru perasan ke? rugi lah baru perasan...
orang lain dah lamaaaaaa perasan dah..
lagipon kalau cantek tapi cakap tak cantek nanti berdosa pulak..
tipu tak baik kan..hahahahaha!kita memang paling cantek pon antara anak2 ibu...gituuuuuuuuu-

muahahahaha! matik lah....

ok sebenarnya bila pikir2 balik...
muka aku macam anak orang asli sebenarnya...
sungguh!

cuma kadang2 suka perasan sendiri..lalalalalalalala~~

haaaaaaaa...korang rasa korang cantik tak?

Saturday, May 8, 2010

tak paham..tak begitu mengerti...

Posted by mrs yaya at Saturday, May 08, 2010 0 comments
faham ke tajuk kat atas???huhu..wahaahah!!!
buat2 faham la yer... *xkesah pn koorang xphm...janji ak paham..aa...gitu..*
ak kan kdg2 tak pham ngn manusia...
mmg la..kite xtahu ati manusia cmnekan...
yg ak pelik kan..knp buang kawan???
contoh cam dlm fb..
mula2 bkn maen add la...last2 delete list dlm friend...
ape diaorg nk???? *gosip3 panaz..*
kdg2 de yg xperlukan kawan...
iskh2...da2 la..bsyukur la de kwn drp xde langsung...
de jgak yg kwan nengok rupe n harta...
iskh2...pe kah ini semua??? muhahahah!!!!
dekah anda cantek/encem??? *cepat2 tengok cermin...*
walupn ak cantek,xde la plop kwn tgk rupe... *puji diri sdiri adalah rahmat..*
pape pn..fkr la...renung2kan dan slamt bramal....


JANGAN DERHAKA PADA IBUBAPA ANDA.....
muhahahaahah!!!!!!

Friday, May 7, 2010

aiman yang baru...

Posted by mrs yaya at Friday, May 07, 2010 0 comments

huhuhuhu....comey..tgoda aii....

wah!!! tengok adeq ak skrg....
da jadi aiman yg bru...
da pandai nk bpesen2 rambut...
ftime ak tgk tgelak smpai kene mara dak nih... *cis tol adeq mara kak...*
dri kuo kedai sampai sampai umh...
wahahaahh!!!!

semua tegor ngn rambut dia...hahahah!!!!
ibu,abah,wan,sdra mara n jiran2...
jadi tumpuan org ramai... *konon2 artis la...*
wahahahh!!!!


sampai adeq ak yg kecik pandai gelak nengok aiman...
wahahaahh!!!
aiman aiman...cam2 la kamo nih yaa...
xpe2...comey2...wahahahha!!!! *bdosa nye mnipu....*
wahahahaahahah!!!!!


aiman dulu dan skrg..mane lagi comey...hhuh....

Wednesday, May 5, 2010

kebizian melanda diri ini...

Posted by mrs yaya at Wednesday, May 05, 2010 0 comments
ala korang..memang bizi lah minggu ni...
ada je benda2 nak halang aku update...
yang korang punya link tu dun wori nanti aku masok kan..
sekarang ni tak ada masa lagi..hikhik!

nanti aku uplaod gambar aku yang jelita tu..
wah jelita sesungguhnya penipu...huhuhu!

balek kampung kata kannnnnn....
harus lebeh2 menjobo muka sendiri...
lalalalalalalala~~~~

menjobo = berlagak....

sila memahami diriku tak suka mencarut...muahahahahah!


*salah satu gambar aku yang jelita*

Sunday, May 2, 2010

pekerjaan buat masa sekarang...

Posted by mrs yaya at Sunday, May 02, 2010 0 comments


wahahahh!!!!!
sori lorh da lame benor ak tak update blog nih..
al maklum la...bz katekan...
bz????
ye la...mejak2 balek kampung agak bz...

banyak tol mende yg kene siapkan...
bz ngn makan...bz ngn tido...bz ngn tgk tv...
wah!!! ini bole mdatangkan kegemokan...

NAK BUAT APE ERK PASNI????
mood : agak bz...

Saturday, May 29, 2010

sumpah aku penat...

hehe!! gelak dulu...
since ak da kecoh2 kat koorang,ak sungguh penat minggu nih...
*tapi sempat jer kuo..ape cite perempuan???*huhuhu! poyo jugk nk
bagitahu yg ak penat ke apa entah la diriku ini jua tidak
memahami...wah ayat itu benci benci...hahhahah!!

sumpah sangat tak suka gila minggu ni...penat dan penat sekali...
hari ahad dah nk balik kuantan,da nak start keje pekejadah...
hell sungguh la aii dun like it so much more than u..
hoho tetibe more than you hangguk sungguh..huhu!

heu dah la...baru nak start taip2 rase malas menjelma...macam mano???
ekceli ari nih cousin aku nikah...nikah kat surau..ak???ak tak p la...
kenape???sebab aku sangat2 letih...mata nih da bagaikan terkena
tumbukan yang dahsyak..
*cepat2 sape de timun??aii nk letak kat mata aii nih...huhuh!!!*
penat sangat2...al maklumla...mlm tjaga agak lama drp siang...

hoi penat la gila! hahahahhahaha! geram betol lah....
penat tapi tak tau nak mengadu kat sapa!
hell hell helllll....!

to alia asyah n azrul...
sori sangat xdapat nk hadir pernikahan koorang...xpe la...atleast dtg jugk
umha wan kan..kan kan kna..baek kan cousin koorang nih..bjuang gitu...hahah!!!

ha ok lah tu penat dah bebel ni...
tak nak panjang2 sangat takot korang kebosanan...

Wednesday, May 26, 2010

bajet suare sedap gile lah konon...

bajet suare sedap gile lah konon...
siap record dalam fon dengar patploh kali...
sungguh la menghanyut kann..hiahahahaha!!
lepas tu agak2 nak letak dalam bog kan..
memang tak boleh bla la anak puan zuraidah yang sulung ni..
perangai al felik kunnnnn..sangat menggelabah..huhu!

myanyi pd waktu pagi amat bgus skali yee...
ia boleh mengganggu orang yg sedang dibuai mimpi...
yg penting tak payah nak kunci2 jam...save bateri giituuu...
*jangan percaya ngn kate2 diatas...*

saye sangat lah boring tatkala ini..kerana atas sebab...

1- takde member yang boleh borak2 gosip2..
masok bilik tengok dinding tengok katil tilam baju almari..
kadang2 tengok cermin...agak2 cantek dah baring...
masalahnyeee..cantek ke?hikhik!

2- aku bukan sejenis manusia yang suke sangat2 menonton tv ataupon video2
dan seangkatan dengan nya..so dengan itu aku mengisytihar kannnnn no televisyen
inside my room pelisssssssss..hakhak!

cukop lah bosan banyak tu..walupn 2 sebab jer...
kang tulis banyak2 terase loser kat diri sendiri pulak kan..huhu!

lamee kan tak tepek gamba..meh la aku sedekah satu dua...
wahhhhhhhhhhhhhhhhhhh..sedekah la kunun....yolah...duit tak mampu..
gamba pon jadi la eh...


agak tembam muke aku time nih...tembam pn tembam la...
siooottttt!!!!!!!!!! huuhhuhuh....

Tuesday, May 18, 2010

gedix sensitif la plop..

mgadew tol aku nih...pg2 da buat perangai mgadew2...huhuhu!!
sengal je prgai camtu kan..huhu!!
kenape aku tetiba sensitif camni??? pelik2..tetiba je...
ibu,time ibu mgandungkan ank ibu nih,ibu ade sensitif kat sape2 tak??..wahahah!!!
ke ade keturunan kite yang sensitif??? *jenis xley trma kenyataan...waahahah!...*
hadoiyyy...cam2 la aku nih...bab kte en ainan.. "mcm2 la..."* huhuuh!

sensitif???wahahah!!! tidak!!! gile ape tetiba je sensitif???
mane2 orang yg xsuke,rs myampah or pape la... lantk ak la nk jd pe pn..
aaa..gitu...jgn slahkan aku.. aku tak ganggu idop koorang pon..heheh!!

to my pren,faisal jamal
sori yaa...tetiba je sensitif ngn anda...xthu knp..so mtk maaf...
xthu kenape jd cmni...anda thu kan sye camne...sori sgt2...myusahkan anda...
adoi...xpandai la nk bmadah2 nih...bukan dri kelas sastera la en faisal...
cg aii pakse aii masuk kelas sains..bkn salh aii..aii da cube nk tkr...huhu!
*jns ppuan mgadew...* sori ye en faisal...thu u bengang ngn aii...huhu!
aii mmg suke bagi u bengang...hahaahh!!! comey gitu...hahaha!

bersambung gaduh di fon....huhuuhu!
the end-

Monday, May 17, 2010

s0ppp!!!

dulukan,dia tanya..nk kuo x???skrgkan,dia da xty da...
dulu bila ty,da mkn???jum p mkn...skrg juz ty,da mkn???nk kim ape???
dulu kalu ajak kuo,cept siap..skrg aku da gosok baju da,xsuh siap pn...
sooopppp!!! agak sedey di situ..wahaahahh!!!!!

statment maut ku...
nak jupe dia sbenarnyer....hahahahaah!!!!!
agak gedix di situ...huhuhuuhu...dush!dush!

Sunday, May 16, 2010

kenape slalu tanya aku dah kawen ker???



muka muda melentik macam ni KAU KATE DAH KAWEN KER...sungguh
TIDAK MENJAGA HATIKU...huhuu!!

mcm ni cite dia..aku kan mengatal nk pakai cincin..biasalah aura
gedix tu dah sampai habes nak elak tak sempat kataaakann...jadi terus
merengek2 kat ibu mtk cincin aku...
macam biasa aku kan anak sulung
yang paling cantek...
anak sulung didahulukan..anak laen di utamakan..
kehkehkeh!!!

so bila da pakai cincin,kuo ngn member harus la aku tayang kat
semua...ok yang ini faktor bongkak *sila jgn amik tauladan tapi
ley la kalu nak buat cuma jgn slau..huhu!* ok murid2..ini bukan
nilai murni tau..karang cg koorang saman aku pulak..ha SUSAH...

"eh,ko dah kawen ke yana?? bile ko kawen??xjemput ak pn.."

huh! agak kurang sopan soalan itu..aku gelak je..bile aku cakap
KAWEN??BILE MASA AKU KAWEN??TAKKAN LA PAKAI CINCIN PUN
KATE DA KAWEN...

bile gtaw kat ibu...

*ade je orang mgapuk kat blakang... *adeq no2...*

habis la saham ko da turun...

EH AKU TAK MAEN SAHAM LAH!!!

motip entry :muka aku muka da kawen anak lima ker??? ngeri dan...
OMG!!! huhu...

Wednesday, May 12, 2010

kau rasa kau cantik?

aku nak tanya sikit lah....

korang rasa korang cantik tak?
sangat cantik?
atau biasa2 je lah....

ni adalah beberapa jawapan yang ada dalam kepala hotak aku..

jawapan yang baik... *selalu di berikan kepada orang2 yang baik2 jugak..haha!*

-tak adalah..mana ada cantek..mata kecik..hidung kembang..bibir besar...
kulit kasar...badang gemok..berjerawat pulak tuh..kuku kadang2 terlupa nak potong???boleh?
siapa lah yang nak..kalau ada orang suka tu beruntung lah sangat-

jawapan kerek gila.. *selalu bagi kat kawan2 saje nak bagi dorang bengang!*

-emm..nak kata cantik tu...tak adelah cantek sangat..
tapi cantek lah jugak...ramai jugak orang nak ngorat aku..
aku malas nak cerita je..karang korang tak percaya..
hahahaha!kira macam mampu jugak lah nak ngorat2 laki orang..dush dush dushhhh! -

jawapan kepada ahli keluarga..

-memang pon cantik...baru perasan ke? rugi lah baru perasan...
orang lain dah lamaaaaaa perasan dah..
lagipon kalau cantek tapi cakap tak cantek nanti berdosa pulak..
tipu tak baik kan..hahahahaha!kita memang paling cantek pon antara anak2 ibu...gituuuuuuuuu-

muahahahaha! matik lah....

ok sebenarnya bila pikir2 balik...
muka aku macam anak orang asli sebenarnya...
sungguh!

cuma kadang2 suka perasan sendiri..lalalalalalalala~~

haaaaaaaa...korang rasa korang cantik tak?

Saturday, May 8, 2010

tak paham..tak begitu mengerti...

faham ke tajuk kat atas???huhu..wahaahah!!!
buat2 faham la yer... *xkesah pn koorang xphm...janji ak paham..aa...gitu..*
ak kan kdg2 tak pham ngn manusia...
mmg la..kite xtahu ati manusia cmnekan...
yg ak pelik kan..knp buang kawan???
contoh cam dlm fb..
mula2 bkn maen add la...last2 delete list dlm friend...
ape diaorg nk???? *gosip3 panaz..*
kdg2 de yg xperlukan kawan...
iskh2...da2 la..bsyukur la de kwn drp xde langsung...
de jgak yg kwan nengok rupe n harta...
iskh2...pe kah ini semua??? muhahahah!!!!
dekah anda cantek/encem??? *cepat2 tengok cermin...*
walupn ak cantek,xde la plop kwn tgk rupe... *puji diri sdiri adalah rahmat..*
pape pn..fkr la...renung2kan dan slamt bramal....


JANGAN DERHAKA PADA IBUBAPA ANDA.....
muhahahaahah!!!!!!

Friday, May 7, 2010

aiman yang baru...


huhuhuhu....comey..tgoda aii....

wah!!! tengok adeq ak skrg....
da jadi aiman yg bru...
da pandai nk bpesen2 rambut...
ftime ak tgk tgelak smpai kene mara dak nih... *cis tol adeq mara kak...*
dri kuo kedai sampai sampai umh...
wahahaahh!!!!

semua tegor ngn rambut dia...hahahah!!!!
ibu,abah,wan,sdra mara n jiran2...
jadi tumpuan org ramai... *konon2 artis la...*
wahahahh!!!!


sampai adeq ak yg kecik pandai gelak nengok aiman...
wahahaahh!!!
aiman aiman...cam2 la kamo nih yaa...
xpe2...comey2...wahahahha!!!! *bdosa nye mnipu....*
wahahahaahahah!!!!!


aiman dulu dan skrg..mane lagi comey...hhuh....

Wednesday, May 5, 2010

kebizian melanda diri ini...

ala korang..memang bizi lah minggu ni...
ada je benda2 nak halang aku update...
yang korang punya link tu dun wori nanti aku masok kan..
sekarang ni tak ada masa lagi..hikhik!

nanti aku uplaod gambar aku yang jelita tu..
wah jelita sesungguhnya penipu...huhuhu!

balek kampung kata kannnnnn....
harus lebeh2 menjobo muka sendiri...
lalalalalalalala~~~~

menjobo = berlagak....

sila memahami diriku tak suka mencarut...muahahahahah!


*salah satu gambar aku yang jelita*

Sunday, May 2, 2010

pekerjaan buat masa sekarang...



wahahahh!!!!!
sori lorh da lame benor ak tak update blog nih..
al maklum la...bz katekan...
bz????
ye la...mejak2 balek kampung agak bz...

banyak tol mende yg kene siapkan...
bz ngn makan...bz ngn tido...bz ngn tgk tv...
wah!!! ini bole mdatangkan kegemokan...

NAK BUAT APE ERK PASNI????
mood : agak bz...