Friday, October 22, 2010

susah sangat ke korang nak percaya aku??

Posted by mrs yaya at Friday, October 22, 2010 0 comments
ish susah betol la macam ni..huhu! aku cakap aku nak tolong ibu
aku masak pun koorang tak caye kan...

koorang nih kali tak percaya pun..agak2 jangan la nak straight
sangat kan...
buat2 la tanya..

masak apa tu??
pandai ke masak???
wahhh!! rajinnya (dush!)

ni tak...terus jer..

tolong tengok la...
langsung tak percaya la..

cis!! muka aku ni memang la nampak muka tau makan je...
suka tau nak kecik2 kan ati ai...ai dah le sensitip...huwaaaaaaaaa!!!!
kekekeke!!

tapi betul lah...memang tak tolong pun..wakakakaka!
ibu aku la, dia tak bagi aku masak pulak..
lalalalalalalalala~~~

ibu masak sayur lemak,ikan goreng,sambal udang...
aku???
aku masak air..kehkehkeh!!


muka orang tengah berehat2....seronoknya tak payah masak ni....
betul2 anak kesayangan...wahai cucu toh puan temah yang lain....
AWAS....SILE CEMBURU SEKARANG...hahahaha!

Monday, October 18, 2010

perasan tak??

Posted by mrs yaya at Monday, October 18, 2010 0 comments
aku dah lama kan tak upload gambar aku?

ceaaaaaa...bajet perlu ada gambar muka aku setiap entry..APAKAH?

kenapa ya agak2?

erm, sebab muka tak lawa la....
muka ada jerawat, sebab stress melampau,
tambahan tak cukup rest,
lepas tu period hari tu datang lambat,
lepas tu penat sangat kot...

so, muka penat, bawah mata dah hitam, dan tak nak la amik gamba...
dan korang mesti rindu ai kan.. (pehrahsan)

esok nak letak uncang teh kat mata la...
nak kasik molek balik.... :)

Friday, October 15, 2010

adakah korang di antara golongan mulut cabul?

Posted by mrs yaya at Friday, October 15, 2010 0 comments
1. mengata belakang

2. depan baik gila, belakang macam haram

3. mengata orang tapi kau yang lebih

huishhh..ke ada tambahan lagi?? hehehehe!

aku pun tak paham kan kenapa nak mengata orang yang kite tak kenal...
tak kenal pun, tapi kutuk bukan main lagi, macam la kau tu tinggal sebumbung kan,
jiran pun bukan..hehe!

paham tak? sebab tu la aku malas nak rapat-rapat dengan orang ni,
lebih baik orang tu tak kenal kita, then mengata kita...perasaan tu boleh bla lagi..
dari kita kenal orang tu, depan2 baik gila, tapi dia kutuk kita kaw2 kat belakang kan..
perangai macam celaka... :P

ok sila jangan berperangai celaka dan murah, saya tak suka...
entry ni sebenarnya untuk gelak2, hahahaha!

hei korang yang baik tak yah nak terasa pulak, biar tak dikenali asalkan baik hati...
jangan dikenali tapi bawak mulut macam ayam betina bertelur...
ada paham???

sori, tak boleh tahan la..hahahahaha!
nak makan pun bosan, huh??? tetibe.. :P

Friday, October 22, 2010

susah sangat ke korang nak percaya aku??

ish susah betol la macam ni..huhu! aku cakap aku nak tolong ibu
aku masak pun koorang tak caye kan...

koorang nih kali tak percaya pun..agak2 jangan la nak straight
sangat kan...
buat2 la tanya..

masak apa tu??
pandai ke masak???
wahhh!! rajinnya (dush!)

ni tak...terus jer..

tolong tengok la...
langsung tak percaya la..

cis!! muka aku ni memang la nampak muka tau makan je...
suka tau nak kecik2 kan ati ai...ai dah le sensitip...huwaaaaaaaaa!!!!
kekekeke!!

tapi betul lah...memang tak tolong pun..wakakakaka!
ibu aku la, dia tak bagi aku masak pulak..
lalalalalalalalala~~~

ibu masak sayur lemak,ikan goreng,sambal udang...
aku???
aku masak air..kehkehkeh!!


muka orang tengah berehat2....seronoknya tak payah masak ni....
betul2 anak kesayangan...wahai cucu toh puan temah yang lain....
AWAS....SILE CEMBURU SEKARANG...hahahaha!

Monday, October 18, 2010

perasan tak??

aku dah lama kan tak upload gambar aku?

ceaaaaaa...bajet perlu ada gambar muka aku setiap entry..APAKAH?

kenapa ya agak2?

erm, sebab muka tak lawa la....
muka ada jerawat, sebab stress melampau,
tambahan tak cukup rest,
lepas tu period hari tu datang lambat,
lepas tu penat sangat kot...

so, muka penat, bawah mata dah hitam, dan tak nak la amik gamba...
dan korang mesti rindu ai kan.. (pehrahsan)

esok nak letak uncang teh kat mata la...
nak kasik molek balik.... :)

Friday, October 15, 2010

adakah korang di antara golongan mulut cabul?

1. mengata belakang

2. depan baik gila, belakang macam haram

3. mengata orang tapi kau yang lebih

huishhh..ke ada tambahan lagi?? hehehehe!

aku pun tak paham kan kenapa nak mengata orang yang kite tak kenal...
tak kenal pun, tapi kutuk bukan main lagi, macam la kau tu tinggal sebumbung kan,
jiran pun bukan..hehe!

paham tak? sebab tu la aku malas nak rapat-rapat dengan orang ni,
lebih baik orang tu tak kenal kita, then mengata kita...perasaan tu boleh bla lagi..
dari kita kenal orang tu, depan2 baik gila, tapi dia kutuk kita kaw2 kat belakang kan..
perangai macam celaka... :P

ok sila jangan berperangai celaka dan murah, saya tak suka...
entry ni sebenarnya untuk gelak2, hahahaha!

hei korang yang baik tak yah nak terasa pulak, biar tak dikenali asalkan baik hati...
jangan dikenali tapi bawak mulut macam ayam betina bertelur...
ada paham???

sori, tak boleh tahan la..hahahahaha!
nak makan pun bosan, huh??? tetibe.. :P