Friday, October 22, 2010

susah sangat ke korang nak percaya aku??

Posted by mrs yaya at Friday, October 22, 2010
ish susah betol la macam ni..huhu! aku cakap aku nak tolong ibu
aku masak pun koorang tak caye kan...

koorang nih kali tak percaya pun..agak2 jangan la nak straight
sangat kan...
buat2 la tanya..

masak apa tu??
pandai ke masak???
wahhh!! rajinnya (dush!)

ni tak...terus jer..

tolong tengok la...
langsung tak percaya la..

cis!! muka aku ni memang la nampak muka tau makan je...
suka tau nak kecik2 kan ati ai...ai dah le sensitip...huwaaaaaaaaa!!!!
kekekeke!!

tapi betul lah...memang tak tolong pun..wakakakaka!
ibu aku la, dia tak bagi aku masak pulak..
lalalalalalalalala~~~

ibu masak sayur lemak,ikan goreng,sambal udang...
aku???
aku masak air..kehkehkeh!!


muka orang tengah berehat2....seronoknya tak payah masak ni....
betul2 anak kesayangan...wahai cucu toh puan temah yang lain....
AWAS....SILE CEMBURU SEKARANG...hahahaha!

0 comments on "susah sangat ke korang nak percaya aku??"

Post a Comment

Friday, October 22, 2010

susah sangat ke korang nak percaya aku??

ish susah betol la macam ni..huhu! aku cakap aku nak tolong ibu
aku masak pun koorang tak caye kan...

koorang nih kali tak percaya pun..agak2 jangan la nak straight
sangat kan...
buat2 la tanya..

masak apa tu??
pandai ke masak???
wahhh!! rajinnya (dush!)

ni tak...terus jer..

tolong tengok la...
langsung tak percaya la..

cis!! muka aku ni memang la nampak muka tau makan je...
suka tau nak kecik2 kan ati ai...ai dah le sensitip...huwaaaaaaaaa!!!!
kekekeke!!

tapi betul lah...memang tak tolong pun..wakakakaka!
ibu aku la, dia tak bagi aku masak pulak..
lalalalalalalalala~~~

ibu masak sayur lemak,ikan goreng,sambal udang...
aku???
aku masak air..kehkehkeh!!


muka orang tengah berehat2....seronoknya tak payah masak ni....
betul2 anak kesayangan...wahai cucu toh puan temah yang lain....
AWAS....SILE CEMBURU SEKARANG...hahahaha!

0 comments: