Monday, October 18, 2010

perasan tak??

Posted by mrs yaya at Monday, October 18, 2010
aku dah lama kan tak upload gambar aku?

ceaaaaaa...bajet perlu ada gambar muka aku setiap entry..APAKAH?

kenapa ya agak2?

erm, sebab muka tak lawa la....
muka ada jerawat, sebab stress melampau,
tambahan tak cukup rest,
lepas tu period hari tu datang lambat,
lepas tu penat sangat kot...

so, muka penat, bawah mata dah hitam, dan tak nak la amik gamba...
dan korang mesti rindu ai kan.. (pehrahsan)

esok nak letak uncang teh kat mata la...
nak kasik molek balik.... :)

0 comments on "perasan tak??"

Post a Comment

Monday, October 18, 2010

perasan tak??

aku dah lama kan tak upload gambar aku?

ceaaaaaa...bajet perlu ada gambar muka aku setiap entry..APAKAH?

kenapa ya agak2?

erm, sebab muka tak lawa la....
muka ada jerawat, sebab stress melampau,
tambahan tak cukup rest,
lepas tu period hari tu datang lambat,
lepas tu penat sangat kot...

so, muka penat, bawah mata dah hitam, dan tak nak la amik gamba...
dan korang mesti rindu ai kan.. (pehrahsan)

esok nak letak uncang teh kat mata la...
nak kasik molek balik.... :)

0 comments: