Friday, October 15, 2010

adakah korang di antara golongan mulut cabul?

Posted by mrs yaya at Friday, October 15, 2010
1. mengata belakang

2. depan baik gila, belakang macam haram

3. mengata orang tapi kau yang lebih

huishhh..ke ada tambahan lagi?? hehehehe!

aku pun tak paham kan kenapa nak mengata orang yang kite tak kenal...
tak kenal pun, tapi kutuk bukan main lagi, macam la kau tu tinggal sebumbung kan,
jiran pun bukan..hehe!

paham tak? sebab tu la aku malas nak rapat-rapat dengan orang ni,
lebih baik orang tu tak kenal kita, then mengata kita...perasaan tu boleh bla lagi..
dari kita kenal orang tu, depan2 baik gila, tapi dia kutuk kita kaw2 kat belakang kan..
perangai macam celaka... :P

ok sila jangan berperangai celaka dan murah, saya tak suka...
entry ni sebenarnya untuk gelak2, hahahaha!

hei korang yang baik tak yah nak terasa pulak, biar tak dikenali asalkan baik hati...
jangan dikenali tapi bawak mulut macam ayam betina bertelur...
ada paham???

sori, tak boleh tahan la..hahahahaha!
nak makan pun bosan, huh??? tetibe.. :P

0 comments on "adakah korang di antara golongan mulut cabul?"

Post a Comment

Friday, October 15, 2010

adakah korang di antara golongan mulut cabul?

1. mengata belakang

2. depan baik gila, belakang macam haram

3. mengata orang tapi kau yang lebih

huishhh..ke ada tambahan lagi?? hehehehe!

aku pun tak paham kan kenapa nak mengata orang yang kite tak kenal...
tak kenal pun, tapi kutuk bukan main lagi, macam la kau tu tinggal sebumbung kan,
jiran pun bukan..hehe!

paham tak? sebab tu la aku malas nak rapat-rapat dengan orang ni,
lebih baik orang tu tak kenal kita, then mengata kita...perasaan tu boleh bla lagi..
dari kita kenal orang tu, depan2 baik gila, tapi dia kutuk kita kaw2 kat belakang kan..
perangai macam celaka... :P

ok sila jangan berperangai celaka dan murah, saya tak suka...
entry ni sebenarnya untuk gelak2, hahahaha!

hei korang yang baik tak yah nak terasa pulak, biar tak dikenali asalkan baik hati...
jangan dikenali tapi bawak mulut macam ayam betina bertelur...
ada paham???

sori, tak boleh tahan la..hahahahaha!
nak makan pun bosan, huh??? tetibe.. :P

0 comments: