Saturday, May 29, 2010

sumpah aku penat...

Posted by mrs yaya at Saturday, May 29, 2010
hehe!! gelak dulu...
since ak da kecoh2 kat koorang,ak sungguh penat minggu nih...
*tapi sempat jer kuo..ape cite perempuan???*huhuhu! poyo jugk nk
bagitahu yg ak penat ke apa entah la diriku ini jua tidak
memahami...wah ayat itu benci benci...hahhahah!!

sumpah sangat tak suka gila minggu ni...penat dan penat sekali...
hari ahad dah nk balik kuantan,da nak start keje pekejadah...
hell sungguh la aii dun like it so much more than u..
hoho tetibe more than you hangguk sungguh..huhu!

heu dah la...baru nak start taip2 rase malas menjelma...macam mano???
ekceli ari nih cousin aku nikah...nikah kat surau..ak???ak tak p la...
kenape???sebab aku sangat2 letih...mata nih da bagaikan terkena
tumbukan yang dahsyak..
*cepat2 sape de timun??aii nk letak kat mata aii nih...huhuh!!!*
penat sangat2...al maklumla...mlm tjaga agak lama drp siang...

hoi penat la gila! hahahahhahaha! geram betol lah....
penat tapi tak tau nak mengadu kat sapa!
hell hell helllll....!

to alia asyah n azrul...
sori sangat xdapat nk hadir pernikahan koorang...xpe la...atleast dtg jugk
umha wan kan..kan kan kna..baek kan cousin koorang nih..bjuang gitu...hahah!!!

ha ok lah tu penat dah bebel ni...
tak nak panjang2 sangat takot korang kebosanan...

0 comments on "sumpah aku penat..."

Post a Comment

Saturday, May 29, 2010

sumpah aku penat...

hehe!! gelak dulu...
since ak da kecoh2 kat koorang,ak sungguh penat minggu nih...
*tapi sempat jer kuo..ape cite perempuan???*huhuhu! poyo jugk nk
bagitahu yg ak penat ke apa entah la diriku ini jua tidak
memahami...wah ayat itu benci benci...hahhahah!!

sumpah sangat tak suka gila minggu ni...penat dan penat sekali...
hari ahad dah nk balik kuantan,da nak start keje pekejadah...
hell sungguh la aii dun like it so much more than u..
hoho tetibe more than you hangguk sungguh..huhu!

heu dah la...baru nak start taip2 rase malas menjelma...macam mano???
ekceli ari nih cousin aku nikah...nikah kat surau..ak???ak tak p la...
kenape???sebab aku sangat2 letih...mata nih da bagaikan terkena
tumbukan yang dahsyak..
*cepat2 sape de timun??aii nk letak kat mata aii nih...huhuh!!!*
penat sangat2...al maklumla...mlm tjaga agak lama drp siang...

hoi penat la gila! hahahahhahaha! geram betol lah....
penat tapi tak tau nak mengadu kat sapa!
hell hell helllll....!

to alia asyah n azrul...
sori sangat xdapat nk hadir pernikahan koorang...xpe la...atleast dtg jugk
umha wan kan..kan kan kna..baek kan cousin koorang nih..bjuang gitu...hahah!!!

ha ok lah tu penat dah bebel ni...
tak nak panjang2 sangat takot korang kebosanan...

0 comments: