Wednesday, May 5, 2010

kebizian melanda diri ini...

Posted by mrs yaya at Wednesday, May 05, 2010
ala korang..memang bizi lah minggu ni...
ada je benda2 nak halang aku update...
yang korang punya link tu dun wori nanti aku masok kan..
sekarang ni tak ada masa lagi..hikhik!

nanti aku uplaod gambar aku yang jelita tu..
wah jelita sesungguhnya penipu...huhuhu!

balek kampung kata kannnnnn....
harus lebeh2 menjobo muka sendiri...
lalalalalalalala~~~~

menjobo = berlagak....

sila memahami diriku tak suka mencarut...muahahahahah!


*salah satu gambar aku yang jelita*

0 comments on "kebizian melanda diri ini..."

Post a Comment

Wednesday, May 5, 2010

kebizian melanda diri ini...

ala korang..memang bizi lah minggu ni...
ada je benda2 nak halang aku update...
yang korang punya link tu dun wori nanti aku masok kan..
sekarang ni tak ada masa lagi..hikhik!

nanti aku uplaod gambar aku yang jelita tu..
wah jelita sesungguhnya penipu...huhuhu!

balek kampung kata kannnnnn....
harus lebeh2 menjobo muka sendiri...
lalalalalalalala~~~~

menjobo = berlagak....

sila memahami diriku tak suka mencarut...muahahahahah!


*salah satu gambar aku yang jelita*

0 comments: