Sunday, May 16, 2010

kenape slalu tanya aku dah kawen ker???

Posted by mrs yaya at Sunday, May 16, 2010


muka muda melentik macam ni KAU KATE DAH KAWEN KER...sungguh
TIDAK MENJAGA HATIKU...huhuu!!

mcm ni cite dia..aku kan mengatal nk pakai cincin..biasalah aura
gedix tu dah sampai habes nak elak tak sempat kataaakann...jadi terus
merengek2 kat ibu mtk cincin aku...
macam biasa aku kan anak sulung
yang paling cantek...
anak sulung didahulukan..anak laen di utamakan..
kehkehkeh!!!

so bila da pakai cincin,kuo ngn member harus la aku tayang kat
semua...ok yang ini faktor bongkak *sila jgn amik tauladan tapi
ley la kalu nak buat cuma jgn slau..huhu!* ok murid2..ini bukan
nilai murni tau..karang cg koorang saman aku pulak..ha SUSAH...

"eh,ko dah kawen ke yana?? bile ko kawen??xjemput ak pn.."

huh! agak kurang sopan soalan itu..aku gelak je..bile aku cakap
KAWEN??BILE MASA AKU KAWEN??TAKKAN LA PAKAI CINCIN PUN
KATE DA KAWEN...

bile gtaw kat ibu...

*ade je orang mgapuk kat blakang... *adeq no2...*

habis la saham ko da turun...

EH AKU TAK MAEN SAHAM LAH!!!

motip entry :muka aku muka da kawen anak lima ker??? ngeri dan...
OMG!!! huhu...

0 comments on "kenape slalu tanya aku dah kawen ker???"

Post a Comment

Sunday, May 16, 2010

kenape slalu tanya aku dah kawen ker???



muka muda melentik macam ni KAU KATE DAH KAWEN KER...sungguh
TIDAK MENJAGA HATIKU...huhuu!!

mcm ni cite dia..aku kan mengatal nk pakai cincin..biasalah aura
gedix tu dah sampai habes nak elak tak sempat kataaakann...jadi terus
merengek2 kat ibu mtk cincin aku...
macam biasa aku kan anak sulung
yang paling cantek...
anak sulung didahulukan..anak laen di utamakan..
kehkehkeh!!!

so bila da pakai cincin,kuo ngn member harus la aku tayang kat
semua...ok yang ini faktor bongkak *sila jgn amik tauladan tapi
ley la kalu nak buat cuma jgn slau..huhu!* ok murid2..ini bukan
nilai murni tau..karang cg koorang saman aku pulak..ha SUSAH...

"eh,ko dah kawen ke yana?? bile ko kawen??xjemput ak pn.."

huh! agak kurang sopan soalan itu..aku gelak je..bile aku cakap
KAWEN??BILE MASA AKU KAWEN??TAKKAN LA PAKAI CINCIN PUN
KATE DA KAWEN...

bile gtaw kat ibu...

*ade je orang mgapuk kat blakang... *adeq no2...*

habis la saham ko da turun...

EH AKU TAK MAEN SAHAM LAH!!!

motip entry :muka aku muka da kawen anak lima ker??? ngeri dan...
OMG!!! huhu...

0 comments: