Wednesday, May 12, 2010

kau rasa kau cantik?

Posted by mrs yaya at Wednesday, May 12, 2010
aku nak tanya sikit lah....

korang rasa korang cantik tak?
sangat cantik?
atau biasa2 je lah....

ni adalah beberapa jawapan yang ada dalam kepala hotak aku..

jawapan yang baik... *selalu di berikan kepada orang2 yang baik2 jugak..haha!*

-tak adalah..mana ada cantek..mata kecik..hidung kembang..bibir besar...
kulit kasar...badang gemok..berjerawat pulak tuh..kuku kadang2 terlupa nak potong???boleh?
siapa lah yang nak..kalau ada orang suka tu beruntung lah sangat-

jawapan kerek gila.. *selalu bagi kat kawan2 saje nak bagi dorang bengang!*

-emm..nak kata cantik tu...tak adelah cantek sangat..
tapi cantek lah jugak...ramai jugak orang nak ngorat aku..
aku malas nak cerita je..karang korang tak percaya..
hahahaha!kira macam mampu jugak lah nak ngorat2 laki orang..dush dush dushhhh! -

jawapan kepada ahli keluarga..

-memang pon cantik...baru perasan ke? rugi lah baru perasan...
orang lain dah lamaaaaaa perasan dah..
lagipon kalau cantek tapi cakap tak cantek nanti berdosa pulak..
tipu tak baik kan..hahahahaha!kita memang paling cantek pon antara anak2 ibu...gituuuuuuuuu-

muahahahaha! matik lah....

ok sebenarnya bila pikir2 balik...
muka aku macam anak orang asli sebenarnya...
sungguh!

cuma kadang2 suka perasan sendiri..lalalalalalalala~~

haaaaaaaa...korang rasa korang cantik tak?

0 comments on "kau rasa kau cantik?"

Post a Comment

Wednesday, May 12, 2010

kau rasa kau cantik?

aku nak tanya sikit lah....

korang rasa korang cantik tak?
sangat cantik?
atau biasa2 je lah....

ni adalah beberapa jawapan yang ada dalam kepala hotak aku..

jawapan yang baik... *selalu di berikan kepada orang2 yang baik2 jugak..haha!*

-tak adalah..mana ada cantek..mata kecik..hidung kembang..bibir besar...
kulit kasar...badang gemok..berjerawat pulak tuh..kuku kadang2 terlupa nak potong???boleh?
siapa lah yang nak..kalau ada orang suka tu beruntung lah sangat-

jawapan kerek gila.. *selalu bagi kat kawan2 saje nak bagi dorang bengang!*

-emm..nak kata cantik tu...tak adelah cantek sangat..
tapi cantek lah jugak...ramai jugak orang nak ngorat aku..
aku malas nak cerita je..karang korang tak percaya..
hahahaha!kira macam mampu jugak lah nak ngorat2 laki orang..dush dush dushhhh! -

jawapan kepada ahli keluarga..

-memang pon cantik...baru perasan ke? rugi lah baru perasan...
orang lain dah lamaaaaaa perasan dah..
lagipon kalau cantek tapi cakap tak cantek nanti berdosa pulak..
tipu tak baik kan..hahahahaha!kita memang paling cantek pon antara anak2 ibu...gituuuuuuuuu-

muahahahaha! matik lah....

ok sebenarnya bila pikir2 balik...
muka aku macam anak orang asli sebenarnya...
sungguh!

cuma kadang2 suka perasan sendiri..lalalalalalalala~~

haaaaaaaa...korang rasa korang cantik tak?

0 comments: