Wednesday, May 26, 2010

bajet suare sedap gile lah konon...

Posted by mrs yaya at Wednesday, May 26, 2010
bajet suare sedap gile lah konon...
siap record dalam fon dengar patploh kali...
sungguh la menghanyut kann..hiahahahaha!!
lepas tu agak2 nak letak dalam bog kan..
memang tak boleh bla la anak puan zuraidah yang sulung ni..
perangai al felik kunnnnn..sangat menggelabah..huhu!

myanyi pd waktu pagi amat bgus skali yee...
ia boleh mengganggu orang yg sedang dibuai mimpi...
yg penting tak payah nak kunci2 jam...save bateri giituuu...
*jangan percaya ngn kate2 diatas...*

saye sangat lah boring tatkala ini..kerana atas sebab...

1- takde member yang boleh borak2 gosip2..
masok bilik tengok dinding tengok katil tilam baju almari..
kadang2 tengok cermin...agak2 cantek dah baring...
masalahnyeee..cantek ke?hikhik!

2- aku bukan sejenis manusia yang suke sangat2 menonton tv ataupon video2
dan seangkatan dengan nya..so dengan itu aku mengisytihar kannnnn no televisyen
inside my room pelisssssssss..hakhak!

cukop lah bosan banyak tu..walupn 2 sebab jer...
kang tulis banyak2 terase loser kat diri sendiri pulak kan..huhu!

lamee kan tak tepek gamba..meh la aku sedekah satu dua...
wahhhhhhhhhhhhhhhhhhh..sedekah la kunun....yolah...duit tak mampu..
gamba pon jadi la eh...


agak tembam muke aku time nih...tembam pn tembam la...
siooottttt!!!!!!!!!! huuhhuhuh....

0 comments on "bajet suare sedap gile lah konon..."

Post a Comment

Wednesday, May 26, 2010

bajet suare sedap gile lah konon...

bajet suare sedap gile lah konon...
siap record dalam fon dengar patploh kali...
sungguh la menghanyut kann..hiahahahaha!!
lepas tu agak2 nak letak dalam bog kan..
memang tak boleh bla la anak puan zuraidah yang sulung ni..
perangai al felik kunnnnn..sangat menggelabah..huhu!

myanyi pd waktu pagi amat bgus skali yee...
ia boleh mengganggu orang yg sedang dibuai mimpi...
yg penting tak payah nak kunci2 jam...save bateri giituuu...
*jangan percaya ngn kate2 diatas...*

saye sangat lah boring tatkala ini..kerana atas sebab...

1- takde member yang boleh borak2 gosip2..
masok bilik tengok dinding tengok katil tilam baju almari..
kadang2 tengok cermin...agak2 cantek dah baring...
masalahnyeee..cantek ke?hikhik!

2- aku bukan sejenis manusia yang suke sangat2 menonton tv ataupon video2
dan seangkatan dengan nya..so dengan itu aku mengisytihar kannnnn no televisyen
inside my room pelisssssssss..hakhak!

cukop lah bosan banyak tu..walupn 2 sebab jer...
kang tulis banyak2 terase loser kat diri sendiri pulak kan..huhu!

lamee kan tak tepek gamba..meh la aku sedekah satu dua...
wahhhhhhhhhhhhhhhhhhh..sedekah la kunun....yolah...duit tak mampu..
gamba pon jadi la eh...


agak tembam muke aku time nih...tembam pn tembam la...
siooottttt!!!!!!!!!! huuhhuhuh....

0 comments: