Monday, January 25, 2010

aku bosan bila

Posted by mrs yaya at Monday, January 25, 2010
bila de orang dengki kat aku...hahahah!!!bosan gile!!
laaaaaaa...........
bile de yang da dengki tu,konfem la diaorg akan kuakan pkataan
yang agak membosankan...

tembam tol muke ko yana...rase nak tarik jer...
kenape???ingt xsakit ke kene tarik????*gelak je ke?de ak kesah?*

asyik tido jer...patut la tembam...
da tu kalu aku xtido???aku nak buat per????
nak panjat umh???
nk kuo???xde org ajak kuo...(tipu)...
hak3!!!!!

sombong....
tu pkataan yg biase aku dengar d mulut orang...
knp???xkan la nk senyum cam orang giler...
*bodo bodo bodo....*

boooooooooooooo sama dia.....
boooooooooooooooooooooooooooooooooo
boooooooooooooooooo
ooooo
............

huhuhu!!! bosan bosan sungguh kate2 itu...
kalu nak hina tu...
hina la yang betul2 hina...

tak kencang la ayat2 koorang tu...
jap jap...bosan la cite sal ni...
tak mdatangkan pahala...wah pahala tu....

0 comments on "aku bosan bila"

Post a Comment

Monday, January 25, 2010

aku bosan bila

bila de orang dengki kat aku...hahahah!!!bosan gile!!
laaaaaaa...........
bile de yang da dengki tu,konfem la diaorg akan kuakan pkataan
yang agak membosankan...

tembam tol muke ko yana...rase nak tarik jer...
kenape???ingt xsakit ke kene tarik????*gelak je ke?de ak kesah?*

asyik tido jer...patut la tembam...
da tu kalu aku xtido???aku nak buat per????
nak panjat umh???
nk kuo???xde org ajak kuo...(tipu)...
hak3!!!!!

sombong....
tu pkataan yg biase aku dengar d mulut orang...
knp???xkan la nk senyum cam orang giler...
*bodo bodo bodo....*

boooooooooooooo sama dia.....
boooooooooooooooooooooooooooooooooo
boooooooooooooooooo
ooooo
............

huhuhu!!! bosan bosan sungguh kate2 itu...
kalu nak hina tu...
hina la yang betul2 hina...

tak kencang la ayat2 koorang tu...
jap jap...bosan la cite sal ni...
tak mdatangkan pahala...wah pahala tu....

0 comments: