Monday, September 5, 2011

hari yang down!!

Posted by mrs yaya at Monday, September 05, 2011
giler ke asek nak down je...

nak tau nape aku down??

1)sebab aku rindu mr tuuttt...giler ker?? baru je tengok muke dia..rindu plak..oh..ini gedik sje uols....da xde keje laen nk rindu2...*

2)sebab dari dulu sampai sekarang..selalu je dengar pasal kamu..pasal cerita tak elok pasal kamo..makin lame,makin teruk..kenape kamo?kenapa tak orang lain jer??sobb~~

3)lappy yang da nyawa2 ikan tuh... ni xtau nak salahkan sape...slagi boleh xnak salahkan diri sendiri nih..jap2 carik mangse....aaaaaaaaaa!!! ni mesti sebab semut2 yg singgah kat lappy aku tuh...aritu sape ntah makan jeruk atas meja....pastu de semot lalu2 kat sebelah lappy...mesti dia singgah oh....huhu!!

4)charger yang da nak expired..boleh ke kalo aku cucuk fon ngan charger....dia xde ckp yang fon tu tengah charging...hello.....aku da cocok okey.....n aku try cabot n cocok n cabot n cocok...baru nk charging...eeeeeeeeeeiii..kene beli baru!!

5)banyak kerja yang kene aku settlekan..hek ele....tu pon boleh jadi nak down kan...

so...kenape sye jadi down arini....sebabnye..banyak bende2 yang wat saye teros down and down and teros down bile xdapat nak pk masalah yg down tu saye teros down sebab down tu turun yang sangat bawah sekali tiada lagi yang lagi bawah dari bawah dan tade ape2 lagi yang ade kat tempat down tu selain habuk2 yang tertinggal itupon atas sikit dari bawah????

motif: dah la wei..aku pon da tak paham ni..tak pasal2 pas korang bace ni korang plak down kan...hehe!!naseb la kan....

jom layan lagu ini..

0 comments on "hari yang down!!"

Post a Comment

Monday, September 5, 2011

hari yang down!!

giler ke asek nak down je...

nak tau nape aku down??

1)sebab aku rindu mr tuuttt...giler ker?? baru je tengok muke dia..rindu plak..oh..ini gedik sje uols....da xde keje laen nk rindu2...*

2)sebab dari dulu sampai sekarang..selalu je dengar pasal kamu..pasal cerita tak elok pasal kamo..makin lame,makin teruk..kenape kamo?kenapa tak orang lain jer??sobb~~

3)lappy yang da nyawa2 ikan tuh... ni xtau nak salahkan sape...slagi boleh xnak salahkan diri sendiri nih..jap2 carik mangse....aaaaaaaaaa!!! ni mesti sebab semut2 yg singgah kat lappy aku tuh...aritu sape ntah makan jeruk atas meja....pastu de semot lalu2 kat sebelah lappy...mesti dia singgah oh....huhu!!

4)charger yang da nak expired..boleh ke kalo aku cucuk fon ngan charger....dia xde ckp yang fon tu tengah charging...hello.....aku da cocok okey.....n aku try cabot n cocok n cabot n cocok...baru nk charging...eeeeeeeeeeiii..kene beli baru!!

5)banyak kerja yang kene aku settlekan..hek ele....tu pon boleh jadi nak down kan...

so...kenape sye jadi down arini....sebabnye..banyak bende2 yang wat saye teros down and down and teros down bile xdapat nak pk masalah yg down tu saye teros down sebab down tu turun yang sangat bawah sekali tiada lagi yang lagi bawah dari bawah dan tade ape2 lagi yang ade kat tempat down tu selain habuk2 yang tertinggal itupon atas sikit dari bawah????

motif: dah la wei..aku pon da tak paham ni..tak pasal2 pas korang bace ni korang plak down kan...hehe!!naseb la kan....

jom layan lagu ini..

0 comments: