Tuesday, August 30, 2011

aku menyampah

Posted by mrs yaya at Tuesday, August 30, 2011
aku menyampah gile dgn sorang ni....
ok tak nak bagitau dia siapa..
yang penting dia lelaki...

tak tau lah....
kadang2 aku pelik jugak...
dia tak ade buat salah pon kat aku tau..
tapi tiap kali tengok muke dia..
menyampah gile...
tapi...
orang kate jangan menyampah sangat kan...
nanti kang lekat....
ohhhhh.....
lepas ni kene berjinak2 suke la...huhu!

scary ok kalau lekat..
mana nak letak yang sorang tu haaa???
jawab..jawab....

0 comments on "aku menyampah"

Post a Comment

Tuesday, August 30, 2011

aku menyampah

aku menyampah gile dgn sorang ni....
ok tak nak bagitau dia siapa..
yang penting dia lelaki...

tak tau lah....
kadang2 aku pelik jugak...
dia tak ade buat salah pon kat aku tau..
tapi tiap kali tengok muke dia..
menyampah gile...
tapi...
orang kate jangan menyampah sangat kan...
nanti kang lekat....
ohhhhh.....
lepas ni kene berjinak2 suke la...huhu!

scary ok kalau lekat..
mana nak letak yang sorang tu haaa???
jawab..jawab....

0 comments: