Sunday, August 7, 2011

kenape saye suke jaje muke saye??

Posted by mrs yaya at Sunday, August 07, 2011
well......

kenape saye suke jaje muke saye....

1. sebab saye single maot....supaye ade mamat2 ngorat...boleh?? ahahaha..gile keji statement tu...aku pon xtau nape aku nak letak muke aku sendiri...mungkin sebab nak orang tau siape penulis yg ngok ngek ni....hmm...alasan kukuh jugak ni...huhu!!
2. sebab aku suke mate aku sepet..idong aku penyek..mulot aku tebal..kening aku terabor..tinge aku kecik..pipi aku gemok..dagu aku besa...jerawat merate2...huh!!
gigil aku tulis keburukan aku ni ha....huhu!!
3. sebab...korang nak aku pikir nape aku buh gamba sendiri?? nak aku pikir lagi???? eh lu pkir la sendiri..haha!!

teringat lak adik aku wat lawak bodo ngan aku semalam...

si scha ni..
scha: a'ong omey~~....pat2..enyummm~~~
aku: amboi..?
scha:pat la!!
aku:kjap la...

cesss..xgune punye adik..dah la pelat...ntah pape je..pakse2 aku snap2 pix dia...huhu!!

yang penting..aku letak muke aku....

jari n tangan ni yang gatal nak letak...kehkehkeh!!

sekian...huhu!!

0 comments on "kenape saye suke jaje muke saye??"

Post a Comment

Sunday, August 7, 2011

kenape saye suke jaje muke saye??

well......

kenape saye suke jaje muke saye....

1. sebab saye single maot....supaye ade mamat2 ngorat...boleh?? ahahaha..gile keji statement tu...aku pon xtau nape aku nak letak muke aku sendiri...mungkin sebab nak orang tau siape penulis yg ngok ngek ni....hmm...alasan kukuh jugak ni...huhu!!
2. sebab aku suke mate aku sepet..idong aku penyek..mulot aku tebal..kening aku terabor..tinge aku kecik..pipi aku gemok..dagu aku besa...jerawat merate2...huh!!
gigil aku tulis keburukan aku ni ha....huhu!!
3. sebab...korang nak aku pikir nape aku buh gamba sendiri?? nak aku pikir lagi???? eh lu pkir la sendiri..haha!!

teringat lak adik aku wat lawak bodo ngan aku semalam...

si scha ni..
scha: a'ong omey~~....pat2..enyummm~~~
aku: amboi..?
scha:pat la!!
aku:kjap la...

cesss..xgune punye adik..dah la pelat...ntah pape je..pakse2 aku snap2 pix dia...huhu!!

yang penting..aku letak muke aku....

jari n tangan ni yang gatal nak letak...kehkehkeh!!

sekian...huhu!!

0 comments: