Monday, August 8, 2011

keje giler...

Posted by mrs yaya at Monday, August 08, 2011
ade hari kite rase amat bahagia...
ade hari kite rase bersahaje..
ade hari kite akan rase duka...
ade hari kite akan rase sia2....

aku marah?????
kenape??

nak cerite...tapi mulut berat berbicara...
nak berkate...tapi hati suruh diam seribu bahase...
nak meluah...mungkin...tapi kepade tembok yang diam tegak berdiri tanpa sebarang kurnia..

aku tak lah meminta yang sempurna...
aku cume meminta hormat atas perasaan yang maya...atas sikap yang sambil lewa..
aku tak memakse..tapi kau yang berjanji merela...
bukan aku tanak percaye....
tapi aku cube bersedia.....

sekarang...aku amat bahagia...
terime kasih yang MAHA ESA...
memberi aku satu kurnia..

*mesti korang pening2 nak bace kan...pendek cerite kenape aku marah???*

sebab~ ~ ~

tetiba aje semalam ada perempuan nak sound2 aku..sungguh celaka perangai beliau...tidak cukup mengata di fesbok..mengata di blog...kemon la perempuan...ko kate dia milik ko..dia cinta ko..kenapa ko nak marah2 aku??kalau ye,bagus la kan...jangan sebab lelaki,kite sebagai perempuan nak gaduh2...lelaki lebih suka bila tengok kita kaum perempuan gaduh disebabkan dia...

ok,kenapa ko blockkan fesbok ko hanipah Ahmad???sebab takut bf ko marah ko sound2 aku??dia sayang ko,takkan la dia nak marah ko kan..huhuh!! tak puas ko sound aku kat fesbok..ko nak sound kat blog aku pulak erk..ko ingat aku kesah ke??huhuhu!!!disebabkan aku dah sakit hati dengan ko,biar aku glmerkan ayat ko kat sini...nasib la aku dah delete mesej ko kat fesbuk aku...*agak menyesal melakukan sedemikin..hahahh!!!*

so disebabkan aku tak boleh mengawal emosi aku..

dinding telah menjadi mangsa tumbukan aku..kadang2 terasa gile..hahahah!!!
*jangan meniru aksi ini...*

0 comments on "keje giler..."

Post a Comment

Monday, August 8, 2011

keje giler...

ade hari kite rase amat bahagia...
ade hari kite rase bersahaje..
ade hari kite akan rase duka...
ade hari kite akan rase sia2....

aku marah?????
kenape??

nak cerite...tapi mulut berat berbicara...
nak berkate...tapi hati suruh diam seribu bahase...
nak meluah...mungkin...tapi kepade tembok yang diam tegak berdiri tanpa sebarang kurnia..

aku tak lah meminta yang sempurna...
aku cume meminta hormat atas perasaan yang maya...atas sikap yang sambil lewa..
aku tak memakse..tapi kau yang berjanji merela...
bukan aku tanak percaye....
tapi aku cube bersedia.....

sekarang...aku amat bahagia...
terime kasih yang MAHA ESA...
memberi aku satu kurnia..

*mesti korang pening2 nak bace kan...pendek cerite kenape aku marah???*

sebab~ ~ ~

tetiba aje semalam ada perempuan nak sound2 aku..sungguh celaka perangai beliau...tidak cukup mengata di fesbok..mengata di blog...kemon la perempuan...ko kate dia milik ko..dia cinta ko..kenapa ko nak marah2 aku??kalau ye,bagus la kan...jangan sebab lelaki,kite sebagai perempuan nak gaduh2...lelaki lebih suka bila tengok kita kaum perempuan gaduh disebabkan dia...

ok,kenapa ko blockkan fesbok ko hanipah Ahmad???sebab takut bf ko marah ko sound2 aku??dia sayang ko,takkan la dia nak marah ko kan..huhuh!! tak puas ko sound aku kat fesbok..ko nak sound kat blog aku pulak erk..ko ingat aku kesah ke??huhuhu!!!disebabkan aku dah sakit hati dengan ko,biar aku glmerkan ayat ko kat sini...nasib la aku dah delete mesej ko kat fesbuk aku...*agak menyesal melakukan sedemikin..hahahh!!!*

so disebabkan aku tak boleh mengawal emosi aku..

dinding telah menjadi mangsa tumbukan aku..kadang2 terasa gile..hahahah!!!

*jangan meniru aksi ini...*

0 comments: