Wednesday, August 3, 2011

TIPS : Memenangi Hati Awek Korang

Posted by mrs yaya at Wednesday, August 03, 2011
1. Sentiasa Berterus Terang dan jujur dalam setiap hubungan kerana ramai perempuan yg sukakn lelaki sedemikian.
Kalau awak kentut,jujur je la..saya tak mara ok..tapi tak payah la nak tuduh saye busuk..saya tak mandi...elo..sebelum keluar dengan u,aii dah wangi2kan diri aii tau...spray sana,spray sini..

2. Hormati Ibu Bapa diaorang dan jaga tingkah laku terutama dari segi Percakapan dan jgn terlalu membisu bila bersama keluarga dia.
Saya pun tak suka, nampak macam budak baru nak up. Lepas tu nampak macam orang tak ada adab, dan bertanya dalam hati, macam ni ke nak jadi suami n ayah n menantu? sesuai ke?...belakang family bukan main potpet potpet...kan??

3. Sentiasa Memberi Sokongan Moral & Semangat Terutama apabila dia menghadapi masalah.
Saya nak kurus,awak tak ada pun nak bagi semangat kat saya...ini tak..awak goda saya suruh makan banyak2...bile saya gemok,awak complen..

4. Jangan sekali pun korang tinggikn suara kat awek korang, walau mcmana sekali pun.
Awak cakap perlahan pun saya boleh dengar, lemak saya bukan kat telinga, so saya boleh degar lagi, tak perlu nak jerit2, lagipun suara awak tak sedap kalau jerit, macam suara ayam.

5. Kerap Bertanya berkenaan perasaan dia atau Sentiasa Bertanya Khabar Seperti ‘ ai syg, ayg buat apa hari ni? Tak kirala sama ada SMS atau CALL, dalam satu hari paling kurang 3-4 kali.
oo..tak hiraukan saya ye..dah tak sayang saye ye,,ok..saya off henpon..wekkk!!!

6. Sentiasa Kelihatan Kemas bila keluar bersamanya terutama Rambut , tak kirala korang nk buat camana asalkn kemas sbb kalau korang perasan setiap berjumpa mesti dia usha rambut korang dulu, lepas tu baru pakaian.
jom kite shopping!!saya nak beli something la awak...konperm awak suka *sindir*

7. Kalau Boleh dalam satu bulan korang beli la dia apa-apa hadiah, tak la mewah tapi cukupla sebagai tanda korang ingat kat dia, tapi kalau tak blh setiap bulan, bila korang berjalan mana-mana belikn la dia sedikit ‘Buah Tangan’.dan kalau tak mampu kirimkan la kad yg jiwang-jiwang kit.hee
awak beli saye durian??wah!!! suke2...sayang awak sangat2...nak pelok nak pelok!!! dalam hati,bahagianya dapat awak!!

8. Sentiasa Bersabar Bertolak Ansur, Pandai mendengar, dan pandai memujuk terutama bila dia marah.
awak..jangan la main tolak2 saya...dengar la dulu saye nak apa..kan saye majuk kan!!

hehehe! sila jangan buruk lantak ye, dan sila pergi ke blog araaz kalau nak tengok lagi banyak tips!





0 comments on "TIPS : Memenangi Hati Awek Korang"

Post a Comment

Wednesday, August 3, 2011

TIPS : Memenangi Hati Awek Korang

1. Sentiasa Berterus Terang dan jujur dalam setiap hubungan kerana ramai perempuan yg sukakn lelaki sedemikian.

Kalau awak kentut,jujur je la..saya tak mara ok..tapi tak payah la nak tuduh saye busuk..saya tak mandi...elo..sebelum keluar dengan u,aii dah wangi2kan diri aii tau...spray sana,spray sini..

2. Hormati Ibu Bapa diaorang dan jaga tingkah laku terutama dari segi Percakapan dan jgn terlalu membisu bila bersama keluarga dia.
Saya pun tak suka, nampak macam budak baru nak up. Lepas tu nampak macam orang tak ada adab, dan bertanya dalam hati, macam ni ke nak jadi suami n ayah n menantu? sesuai ke?...belakang family bukan main potpet potpet...kan??

3. Sentiasa Memberi Sokongan Moral & Semangat Terutama apabila dia menghadapi masalah.
Saya nak kurus,awak tak ada pun nak bagi semangat kat saya...ini tak..awak goda saya suruh makan banyak2...bile saya gemok,awak complen..

4. Jangan sekali pun korang tinggikn suara kat awek korang, walau mcmana sekali pun.
Awak cakap perlahan pun saya boleh dengar, lemak saya bukan kat telinga, so saya boleh degar lagi, tak perlu nak jerit2, lagipun suara awak tak sedap kalau jerit, macam suara ayam.

5. Kerap Bertanya berkenaan perasaan dia atau Sentiasa Bertanya Khabar Seperti ‘ ai syg, ayg buat apa hari ni? Tak kirala sama ada SMS atau CALL, dalam satu hari paling kurang 3-4 kali.
oo..tak hiraukan saya ye..dah tak sayang saye ye,,ok..saya off henpon..wekkk!!!

6. Sentiasa Kelihatan Kemas bila keluar bersamanya terutama Rambut , tak kirala korang nk buat camana asalkn kemas sbb kalau korang perasan setiap berjumpa mesti dia usha rambut korang dulu, lepas tu baru pakaian.
jom kite shopping!!saya nak beli something la awak...konperm awak suka *sindir*

7. Kalau Boleh dalam satu bulan korang beli la dia apa-apa hadiah, tak la mewah tapi cukupla sebagai tanda korang ingat kat dia, tapi kalau tak blh setiap bulan, bila korang berjalan mana-mana belikn la dia sedikit ‘Buah Tangan’.dan kalau tak mampu kirimkan la kad yg jiwang-jiwang kit.hee
awak beli saye durian??wah!!! suke2...sayang awak sangat2...nak pelok nak pelok!!! dalam hati,bahagianya dapat awak!!

8. Sentiasa Bersabar Bertolak Ansur, Pandai mendengar, dan pandai memujuk terutama bila dia marah.
awak..jangan la main tolak2 saya...dengar la dulu saye nak apa..kan saye majuk kan!!

hehehe! sila jangan buruk lantak ye, dan sila pergi ke blog araaz kalau nak tengok lagi banyak tips!





0 comments: