Thursday, August 18, 2011

Olehyangdemikian, Saya Begitu Gembira

Posted by mrs yaya at Thursday, August 18, 2011
Setinggi-tinggi penghargaan aku ucapkan kepada semua yang telah menyakitkan hati aku ini..aku memang sangat menghargainya pun..hehe!

ok..sabar diana, biarkan dia dengan dunia dia...jangan campur hal dia..hahahahahaha!

eh matematik kau fail eh??? kesiaaannnnnnnnn......... :P
agak-agak nak menJOBO tu ingat-ingat la sikit....kehkehkeh!

kejap lagi aku nak berjalan2...nak enjoy2..., maklum lah, gaji sebulan aku 7 8 ribu....heran apaaa kan...hahahaha! (eh yang ni aku tipu sila jgn percaya..huhu!)

(jangan tiru perangai berlagak aku....kerana itu semunya syaitan belaka...kehkehkeh!)

kami bekerja sehari-hari,
untuk belanja rumah sendiri..
hidup di dunia tiada bererti akhirat di sana amat lah rugi..
hidup menipu pun tidak bererti akhirat di sana kau hitung sendiri :P

syabas kepada awak kerana berjaya menyakitkan hati saya...awak ingat,awak hebat ke buat macam2??awak seorang yang penakut sebenarnya...cmon la awak...berani kerana betul..buat salah,menipu..memang la takut...memang la tak berani...apekah ini???hahahah!!!

0 comments on "Olehyangdemikian, Saya Begitu Gembira"

Post a Comment

Thursday, August 18, 2011

Olehyangdemikian, Saya Begitu Gembira

Setinggi-tinggi penghargaan aku ucapkan kepada semua yang telah menyakitkan hati aku ini..aku memang sangat menghargainya pun..hehe!

ok..sabar diana, biarkan dia dengan dunia dia...jangan campur hal dia..hahahahahaha!

eh matematik kau fail eh??? kesiaaannnnnnnnn......... :P
agak-agak nak menJOBO tu ingat-ingat la sikit....kehkehkeh!

kejap lagi aku nak berjalan2...nak enjoy2..., maklum lah, gaji sebulan aku 7 8 ribu....heran apaaa kan...hahahaha! (eh yang ni aku tipu sila jgn percaya..huhu!)

(jangan tiru perangai berlagak aku....kerana itu semunya syaitan belaka...kehkehkeh!)

kami bekerja sehari-hari,
untuk belanja rumah sendiri..
hidup di dunia tiada bererti akhirat di sana amat lah rugi..
hidup menipu pun tidak bererti akhirat di sana kau hitung sendiri :P

syabas kepada awak kerana berjaya menyakitkan hati saya...awak ingat,awak hebat ke buat macam2??awak seorang yang penakut sebenarnya...cmon la awak...berani kerana betul..buat salah,menipu..memang la takut...memang la tak berani...apekah ini???hahahah!!!

0 comments: