Monday, August 1, 2011

Selamat Menunaikan Ibadah Puasa :)

Posted by mrs yaya at Monday, August 01, 2011

harini dah puasa kan...bulan yang aku nanti2 kan..hehe! nak kata tak larat tu tak ada la..cuma first day kan..tapi yang paling penting, beg raya dan baju raya korang dah beli ke, pergi la beli ye :)hakhak!!

SELAMAT BERPUASA!

-jangan ponteng2, dosa tauuuuu

kenapa Danial Azhad A.Murad,epi besday...matang skit ok tahun ini..macam u punya akak ini haa...hakhak!! anyw,SPM dah nak dekat..buat yang terbaek..chayoikk!!

0 comments on "Selamat Menunaikan Ibadah Puasa :)"

Post a Comment

Monday, August 1, 2011

Selamat Menunaikan Ibadah Puasa :)


harini dah puasa kan...bulan yang aku nanti2 kan..hehe! nak kata tak larat tu tak ada la..cuma first day kan..tapi yang paling penting, beg raya dan baju raya korang dah beli ke, pergi la beli ye :)hakhak!!

SELAMAT BERPUASA!

-jangan ponteng2, dosa tauuuuu

kenapa Danial Azhad A.Murad,epi besday...matang skit ok tahun ini..macam u punya akak ini haa...hakhak!! anyw,SPM dah nak dekat..buat yang terbaek..chayoikk!!

0 comments: