Friday, August 5, 2011

saya nak....ke LUAR...

Posted by mrs yaya at Friday, August 05, 2011
tadi aku saja kene kan mae aka apizComa...
aku ekceli cam bosan2...hehe!!
so tade keje laen..nak buat apizComa bengang...

buat apizComa bengang adalah kegemaran aku...lalala...

first aku sms dia...

u...i nak kuo la...

*dia senyap xbalas sms aku...dalam 5minit bla2 camtu la dia kol...

u kat ane...
i kat luo la...gi mne lagi...
yela..lua mane..
ke LUAR la...
ok..kat lua kan..g lah...semekon...
wslam...

*hahahahah!!! dalam ati sonok giler...*

pastu dia sms aku..

hv fun..sori kco...

pastu teros tak msg aku..lalalal~~~
bengang la tu...ahhaahh!!!

hahah!!! oit..sori la bro...dah xde sape nak layan i...
lagipun bosan sangat2...biasa la..insan dipinggirkan~~hahaahh!!!

0 comments on "saya nak....ke LUAR..."

Post a Comment

Friday, August 5, 2011

saya nak....ke LUAR...

tadi aku saja kene kan mae aka apizComa...
aku ekceli cam bosan2...hehe!!
so tade keje laen..nak buat apizComa bengang...

buat apizComa bengang adalah kegemaran aku...lalala...

first aku sms dia...

u...i nak kuo la...

*dia senyap xbalas sms aku...dalam 5minit bla2 camtu la dia kol...

u kat ane...
i kat luo la...gi mne lagi...
yela..lua mane..
ke LUAR la...
ok..kat lua kan..g lah...semekon...
wslam...

*hahahahah!!! dalam ati sonok giler...*

pastu dia sms aku..

hv fun..sori kco...

pastu teros tak msg aku..lalalal~~~
bengang la tu...ahhaahh!!!

hahah!!! oit..sori la bro...dah xde sape nak layan i...
lagipun bosan sangat2...biasa la..insan dipinggirkan~~hahaahh!!!

0 comments: