Saturday, August 27, 2011

sebenarnya...

Posted by mrs yaya at Saturday, August 27, 2011
aku ni tak suka buat entry pendek-pendek, kemudian (wah kemudian pulak..poyo), entry aku sebenarnya penuh dengan ilmiah dan info-info padat yang sukat didapati dimana-mana (bercakap sambil buat mata juling)

tak caya? sudah la...ada aku suruh korang caya??ada? ada? huhu!

apa-apa pun..aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAF ZAHIR dan BATIN...terutama kat family tersayang...kawan2 yang kat TERENGGAHU,JOHOR,PAHANG,SELANGOR...

itu je la..aku malas nak taip panjang2..hahah!!!

0 comments on "sebenarnya..."

Post a Comment

Saturday, August 27, 2011

sebenarnya...

aku ni tak suka buat entry pendek-pendek, kemudian (wah kemudian pulak..poyo), entry aku sebenarnya penuh dengan ilmiah dan info-info padat yang sukat didapati dimana-mana (bercakap sambil buat mata juling)

tak caya? sudah la...ada aku suruh korang caya??ada? ada? huhu!

apa-apa pun..aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAF ZAHIR dan BATIN...terutama kat family tersayang...kawan2 yang kat TERENGGAHU,JOHOR,PAHANG,SELANGOR...

itu je la..aku malas nak taip panjang2..hahah!!!

0 comments: