Monday, April 9, 2012

takyah nak bajet bagus sangat laa..

Posted by mrs yaya at Monday, April 09, 2012

Tak ingat da hari apa tapi ada la satu hari itu,aku dengan husna jalan-jalan kat giant(takkan terbang kot....ok tak lawak)..aku dengan husna pergi giant,tujuan nak cari tudung..so hari tu..jumpa la kedai jual tudung yang aku nak.

pilih punya pilih...aku tanya laa..tudung ini saiz ape erk?penjual tu jawab.."saya pun taktaw..kat situ jer ada" sambil buat muka kerek.."kat situ je ada???"ok..memang jenis tak menjawab soalan..aku tinggal husna dan pergi kat atm cucuk duit..bila aku pergi balik kat husna..muka husna agak bengang..aku tanya kenapa??dan dia jawab..minah !@#$ tu sound..haa??

penjual gedixs : yang ini nak ker?? *muka !@#$%
husna : haah nak la..
penjual gedixs : ok *sambil rampas tudung aku"
husna : eh2..nih yang kawan saya
penjual gedixs : takpe la..nanti sye lipat jugk kan dengan muka bengang
husna : erkk..!@#$%^

perempuan..ape masalah ko sekarang??yang nak buat muka kerek bagai itu kenapa??nasib baik kami budak baik lagi suci..begitu ...alaa..setakat kedai ko tuu..kami tak heran kot..ada jugak aku kate tapi tak tahu la dia dengar ke tak kann...kalau tak dengar tu..masalah pendengaran kurang la kot..

tak perlu la nak buat muka bajet dan kerek sangat perempuan..if ko datang bulan ke..kematian suami ke..boifren kene rampas ke..anak kene kidnap ke..takkan la nak buat perangai najis macam tu..aku tengok orang lain pun ko layan macam tu..macam tak elok la kan..kami ini customer..ko ini entah pape la perempuan...penat kerja??auuww...F laa...orang lain pun kerja juga...

sedang memikirkan cara nak pancitkan motor si penjual

0 comments on "takyah nak bajet bagus sangat laa.."

Post a Comment

Monday, April 9, 2012

takyah nak bajet bagus sangat laa..


Tak ingat da hari apa tapi ada la satu hari itu,aku dengan husna jalan-jalan kat giant(takkan terbang kot....ok tak lawak)..aku dengan husna pergi giant,tujuan nak cari tudung..so hari tu..jumpa la kedai jual tudung yang aku nak.

pilih punya pilih...aku tanya laa..tudung ini saiz ape erk?penjual tu jawab.."saya pun taktaw..kat situ jer ada" sambil buat muka kerek.."kat situ je ada???"ok..memang jenis tak menjawab soalan..aku tinggal husna dan pergi kat atm cucuk duit..bila aku pergi balik kat husna..muka husna agak bengang..aku tanya kenapa??dan dia jawab..minah !@#$ tu sound..haa??

penjual gedixs : yang ini nak ker?? *muka !@#$%
husna : haah nak la..
penjual gedixs : ok *sambil rampas tudung aku"
husna : eh2..nih yang kawan saya
penjual gedixs : takpe la..nanti sye lipat jugk kan dengan muka bengang
husna : erkk..!@#$%^

perempuan..ape masalah ko sekarang??yang nak buat muka kerek bagai itu kenapa??nasib baik kami budak baik lagi suci..begitu ...alaa..setakat kedai ko tuu..kami tak heran kot..ada jugak aku kate tapi tak tahu la dia dengar ke tak kann...kalau tak dengar tu..masalah pendengaran kurang la kot..

tak perlu la nak buat muka bajet dan kerek sangat perempuan..if ko datang bulan ke..kematian suami ke..boifren kene rampas ke..anak kene kidnap ke..takkan la nak buat perangai najis macam tu..aku tengok orang lain pun ko layan macam tu..macam tak elok la kan..kami ini customer..ko ini entah pape la perempuan...penat kerja??auuww...F laa...orang lain pun kerja juga...

sedang memikirkan cara nak pancitkan motor si penjual

0 comments: