Saturday, June 16, 2012

ramai nak berhenti.awat?

Posted by mrs yaya at Saturday, June 16, 2012
begini kisahnya..boo!! bosan!!

okey,tak payah nak begini-begini sangat..kite teruskan...

Lately,ramai kat tempat kerja aku nak berhenti..oh shit! kenapa semua orang pun nak resign? ade yang kerja  tak sampai setengah bulan..dah nak berhenti kerja..yang kerja baru 2 bulan pun..dalam perancangan nak berhenti..

why? why? huhu! maybe dapat better offer kat tempat lain kot..mana kita tau kan..jadi biarlah..

Erm..life takde la best mana sekarang ni..tapi alhamdulillah lah dengan family disis..ewahh..hehe!

koorang ada rasa nak behenti kerja jugak?bagitahu aku..aku nak apply kat tempat koorang pulak,,hewhewhew! Atau tempat kerja koorang nak pakai orang,tukang bancuh kopi pun takpe..okbai 

0 comments on "ramai nak berhenti.awat?"

Post a Comment

Saturday, June 16, 2012

ramai nak berhenti.awat?

begini kisahnya..boo!! bosan!!

okey,tak payah nak begini-begini sangat..kite teruskan...

Lately,ramai kat tempat kerja aku nak berhenti..oh shit! kenapa semua orang pun nak resign? ade yang kerja  tak sampai setengah bulan..dah nak berhenti kerja..yang kerja baru 2 bulan pun..dalam perancangan nak berhenti..

why? why? huhu! maybe dapat better offer kat tempat lain kot..mana kita tau kan..jadi biarlah..

Erm..life takde la best mana sekarang ni..tapi alhamdulillah lah dengan family disis..ewahh..hehe!

koorang ada rasa nak behenti kerja jugak?bagitahu aku..aku nak apply kat tempat koorang pulak,,hewhewhew! Atau tempat kerja koorang nak pakai orang,tukang bancuh kopi pun takpe..okbai 

0 comments: