Thursday, April 8, 2010

ini entry sedey

Posted by mrs yaya at Thursday, April 08, 2010
dapat rasa tak feel tu? sedih sedih sedih......
kita memang tak boleh puas kan hati orang lain...
ye aku tau...

kau perlukan seorang sahaja untuk paham hati kau...
dan kau meletakkan harapan yang tinggi untuk dia mengerti apa yang kau inginkan...
tapi dia juga manusia.....jangan salahkan sesiapa bila kau sendiri yang merasa... jangan manjakan hati bila dia senang memaafkan...

huh! poyo gila lah..hahahaha!

sekarang ni tengah berjinak-jinak nak buat novel *memang tak la.kekeke!*,
tapi ayat bengis..hahaha!
maknanya ayat macam bingai...teros feeling amik kelas sains..
helo aku tak amik sastera tapi tau la jiwang sikit-sikit...kehkeh!

sebab tu la aku macam *ADA AKU KESAH UPDATE KE TAK* gitu...hahaha! lantak kau lah kan...

lepas tu tak update sebab diri sendiri dah rasa gemok..so malu nak tayang perot comel ni...
comel ke?
pipi pun comel
hidung pun comel,
gigi pun
kuku jugeeeee...
bla la lu..huhu!

sapa rindu kita, kita rindu dia balik!!
LEMPANG!

0 comments on "ini entry sedey"

Post a Comment

Thursday, April 8, 2010

ini entry sedey

dapat rasa tak feel tu? sedih sedih sedih......
kita memang tak boleh puas kan hati orang lain...
ye aku tau...

kau perlukan seorang sahaja untuk paham hati kau...
dan kau meletakkan harapan yang tinggi untuk dia mengerti apa yang kau inginkan...
tapi dia juga manusia.....jangan salahkan sesiapa bila kau sendiri yang merasa... jangan manjakan hati bila dia senang memaafkan...

huh! poyo gila lah..hahahaha!

sekarang ni tengah berjinak-jinak nak buat novel *memang tak la.kekeke!*,
tapi ayat bengis..hahaha!
maknanya ayat macam bingai...teros feeling amik kelas sains..
helo aku tak amik sastera tapi tau la jiwang sikit-sikit...kehkeh!

sebab tu la aku macam *ADA AKU KESAH UPDATE KE TAK* gitu...hahaha! lantak kau lah kan...

lepas tu tak update sebab diri sendiri dah rasa gemok..so malu nak tayang perot comel ni...
comel ke?
pipi pun comel
hidung pun comel,
gigi pun
kuku jugeeeee...
bla la lu..huhu!

sapa rindu kita, kita rindu dia balik!!
LEMPANG!

0 comments: