Monday, April 19, 2010

macam mana nak bersihkan hati?

Posted by mrs yaya at Monday, April 19, 2010
korang tau tak macam mana nak bersihkan hati?
aku ni ekceli bukan nya pendendam tegar *puji diri sendiri dulu lah beb*
oh diana sila sucikan hati sekarang!


semua yang aku taip kat sini semua yang baik2 je padahal dalam hati mencarut2..haha!
takpe mencarut dalam hati kan...
malaikat tak tulis lagi kan..hakhak!

aku pernah jugak dendam dengan orang,
tapi macam lupakan je lah...
sebab biasalah orang buat salah,
korang pernah tak sakit hati kat orang sampai macam ni sekali?

huh! orang kata baik berpada-pada, buat jahat jangan sekali,
tapi kalau dendam tu tak jahat sangat kan...kekeke!!

ha ok sekarang aku akan bercakap sesuci2 perempuan melayu terakhir malaya...lalalalala~~

kadang-kadang rasa fade up dengan orang sekarang ni...
kita buat baik dengan orang,
kalau boleh tak nak cari masalah,
tak kacau hidup orang,
tapi bila kita baik sangat,
orang amik kesempatan kat atas kita,
fine memang aku ni lembut lembik sampai kadang-kadang orang mengata belakang-belakang...

BENGANGG!!!!!
NASEB LA AKU TAK MENGANDUNG...KALU TAK,DA LAME AKU LEMPANG MUKE KOORANG....

0 comments on "macam mana nak bersihkan hati?"

Post a Comment

Monday, April 19, 2010

macam mana nak bersihkan hati?

korang tau tak macam mana nak bersihkan hati?
aku ni ekceli bukan nya pendendam tegar *puji diri sendiri dulu lah beb*
oh diana sila sucikan hati sekarang!


semua yang aku taip kat sini semua yang baik2 je padahal dalam hati mencarut2..haha!
takpe mencarut dalam hati kan...
malaikat tak tulis lagi kan..hakhak!

aku pernah jugak dendam dengan orang,
tapi macam lupakan je lah...
sebab biasalah orang buat salah,
korang pernah tak sakit hati kat orang sampai macam ni sekali?

huh! orang kata baik berpada-pada, buat jahat jangan sekali,
tapi kalau dendam tu tak jahat sangat kan...kekeke!!

ha ok sekarang aku akan bercakap sesuci2 perempuan melayu terakhir malaya...lalalalala~~

kadang-kadang rasa fade up dengan orang sekarang ni...
kita buat baik dengan orang,
kalau boleh tak nak cari masalah,
tak kacau hidup orang,
tapi bila kita baik sangat,
orang amik kesempatan kat atas kita,
fine memang aku ni lembut lembik sampai kadang-kadang orang mengata belakang-belakang...

BENGANGG!!!!!
NASEB LA AKU TAK MENGANDUNG...KALU TAK,DA LAME AKU LEMPANG MUKE KOORANG....

0 comments: