Friday, August 13, 2010

bukan selalunya bahagia

Posted by mrs yaya at Friday, August 13, 2010
cecece...tajuk macam nak koma seminggu gitu..huhu!
korang paham2 la k...nak pilih tajuk macam nak buat keputusan
nak pegi belajar kat oversea ke tak...nak belajar ke tak nak...
nak belajar ke tak nak..over gile...hahah!!

nicekan..pagi td aku bangun tersenyum sorang2 sebab mimpi
basah...ke?? hahah!! gile...aku mimpi ada orang yang dah mati
datang cari jupe aku..nice kan..rasa nak mimpi lagi (LEMPANG)...
hell okkk...ada ke patut mimpi sebegitu rupa...buat terkejut aku jer..
da la aii nih lemah semangat...sajeee je tau syaitan ni...
nak tarik perhatian ke ape???TIBE2 syaitan pun masok???apakah???

sabtu kan keje..so dengan perasaan semangat pekerja bdedikasi cemerlang
terbilang ni pun mandi dengan segera tak nak terlambat la konon...
poyo...aku hari pertama dah lambat g keje..haha! suwa suwey kemoning betol..
sebab tu la hari2 seterusnya terus pasang prinsip baru..
say no 2 red punch card! PITAM sekejap lepas melaungkan..haha!

sama juga dengan berkawan..bukan hari2 kite bgurau senda...gelak2 macam #%A*%@*...
kan2..kadang2 rasa myampah...kadang2 rase "eh magdewnye minah nih.."
hell kan...huhu! lagi hell dapat kwn perngai macam sial..huhu!!


0 comments on "bukan selalunya bahagia"

Post a Comment

Friday, August 13, 2010

bukan selalunya bahagia

cecece...tajuk macam nak koma seminggu gitu..huhu!
korang paham2 la k...nak pilih tajuk macam nak buat keputusan
nak pegi belajar kat oversea ke tak...nak belajar ke tak nak...
nak belajar ke tak nak..over gile...hahah!!

nicekan..pagi td aku bangun tersenyum sorang2 sebab mimpi
basah...ke?? hahah!! gile...aku mimpi ada orang yang dah mati
datang cari jupe aku..nice kan..rasa nak mimpi lagi (LEMPANG)...
hell okkk...ada ke patut mimpi sebegitu rupa...buat terkejut aku jer..
da la aii nih lemah semangat...sajeee je tau syaitan ni...
nak tarik perhatian ke ape???TIBE2 syaitan pun masok???apakah???

sabtu kan keje..so dengan perasaan semangat pekerja bdedikasi cemerlang
terbilang ni pun mandi dengan segera tak nak terlambat la konon...
poyo...aku hari pertama dah lambat g keje..haha! suwa suwey kemoning betol..
sebab tu la hari2 seterusnya terus pasang prinsip baru..
say no 2 red punch card! PITAM sekejap lepas melaungkan..haha!

sama juga dengan berkawan..bukan hari2 kite bgurau senda...gelak2 macam #%A*%@*...
kan2..kadang2 rasa myampah...kadang2 rase "eh magdewnye minah nih.."
hell kan...huhu! lagi hell dapat kwn perngai macam sial..huhu!!


0 comments: