Thursday, August 19, 2010

im not sexy!

Posted by mrs yaya at Thursday, August 19, 2010
tak tau la adakah korang sedar atau tak yang korang tu sexy....
perghhh adakah...huhu!

masalahnya...adakah korang mengakuinya????
cecece...dah macam nak sembang al kuliyah da ni...
boring boring...huhu!

entah la...kadang2 memang kita tak sedar yang kite sexy?
atau kita tak sexy..tapi bajet sexy..
erm yang tu pun tersenarai dalam golongan sexy ke agak2?

aku? aku rasa aku tak sexy....
sebab perut buncit (terus disqualifide dari senarai sexy..haha!)
entah la...
tapi aku bengang...
bila aku tak sexy...
lepas tu orang kata aku ni suka sexy2..apakah???

baju kurung yang aku pakai...sexy...
baju kemeja....sexy...
baju tshirt...sexy....
baju jalan2...sexy...

hell...huhu!!

masalahnya...tak punnnnnn...lain la aku pakai baju tali2..
short pan...bikini...baju nampak pusat...itu sexy la kan...

boleh bagitau aku...
macam mana nak nampak tak SEKSI!
sebab aku dah malas nak pikir hari2 nak pakai baju apa yang tak sexy...
sedihhh la...huhu!

sape2 boleh tenteram kan saya
(ini di tujukan kepada lelaki...wahhh gituuu..kehkeh!)

hei susah betul lah dapat tubuh badan sexy ni....
motip??? hahahahaha!!



0 comments on "im not sexy!"

Post a Comment

Thursday, August 19, 2010

im not sexy!

tak tau la adakah korang sedar atau tak yang korang tu sexy....
perghhh adakah...huhu!

masalahnya...adakah korang mengakuinya????
cecece...dah macam nak sembang al kuliyah da ni...
boring boring...huhu!

entah la...kadang2 memang kita tak sedar yang kite sexy?
atau kita tak sexy..tapi bajet sexy..
erm yang tu pun tersenarai dalam golongan sexy ke agak2?

aku? aku rasa aku tak sexy....
sebab perut buncit (terus disqualifide dari senarai sexy..haha!)
entah la...
tapi aku bengang...
bila aku tak sexy...
lepas tu orang kata aku ni suka sexy2..apakah???

baju kurung yang aku pakai...sexy...
baju kemeja....sexy...
baju tshirt...sexy....
baju jalan2...sexy...

hell...huhu!!

masalahnya...tak punnnnnn...lain la aku pakai baju tali2..
short pan...bikini...baju nampak pusat...itu sexy la kan...

boleh bagitau aku...
macam mana nak nampak tak SEKSI!
sebab aku dah malas nak pikir hari2 nak pakai baju apa yang tak sexy...
sedihhh la...huhu!

sape2 boleh tenteram kan saya
(ini di tujukan kepada lelaki...wahhh gituuu..kehkeh!)

hei susah betul lah dapat tubuh badan sexy ni....
motip??? hahahahaha!!



0 comments: