Wednesday, September 1, 2010

rumah kene pecah ker????

Posted by mrs yaya at Wednesday, September 01, 2010
hal nih bru je tjadi...
jatuh pada 31 ogos 2010...
orang laen bsuka ria tapi aku bduka lara...wah!!!!

time aku 2,pagi n aku raba2 kat tilam aku...nak cari hanpon...
al maklum la..pagi2 de orang kejutkan sahur... *jenis mls nk bgun sahur..
cari punye cari..xjupe..xpuas ati n bangun cari bawa tilam...
mne la thukan..jatuh ke per...
tak jumpe jugak..

n than..aku rs nk masuk bilik nak cri hanpon...buka je lampu...bilik bselerak...wah!!! *pcuri berparty dlm bilik aku...*
tetiba sedey yg teramat...hanpon aku dia SIAL 2 abik...
duit aku pun SIAL 2 abik...
abes handbag aku,walllet aku n mimi dia SIAL 2 klebek...

smpai skrg aku still xley trima g...still tkejut lgi sal nih...
still takut nk masuk bilik,msuk umah...
still xley trima knyataan hanpon aku kene curi...
seram2 je bile nak msuk umh 2...
dari luo,aku da rse takut teramat sgt...

da buat report polis da... tp pelik..umah aku xde pn kesan congkel...
aku rase ni semau orang dalam punye keje...
de kiteorg syak sorg budak nih..
time kejadian,member dak nih kte...dak nih tgesa2 nk blik kampung...
time 2 kul3lbh..bkn ptg tapi pg...
dak nih tggu 2ekor kwn dia dalam gelap...
ape motif dia tggu kwn2 dia dlm gelap????

salah kiteorg jgk..myb cuai...
hanpon yg duk sblh aku pn,dia blh abik...
cam SIAL jer...oppss!! silap..agax SIAL..eh salah..memang SIAl la dak 2...

wah!!! memang tkejut giler bile da jdi cmni....
banyak pic,video2 aku dlm 2... sayang sangat2...
banyak kenangan...da la gune dt aku sdiri...

rase nak nangis nih...waawawaw!!!
rasa je la kan..tapi aku cool, hati je nangis...ceaaa...hehe!
oh tuhan tabahkan la hatiku...
isk isk isk...korang pegi sembahyang terawikh jgn lupa doakan sekali eh..
thanksss :)


kenangan aku dan dia...;(

0 comments on "rumah kene pecah ker????"

Post a Comment

Wednesday, September 1, 2010

rumah kene pecah ker????

hal nih bru je tjadi...
jatuh pada 31 ogos 2010...
orang laen bsuka ria tapi aku bduka lara...wah!!!!

time aku 2,pagi n aku raba2 kat tilam aku...nak cari hanpon...
al maklum la..pagi2 de orang kejutkan sahur... *jenis mls nk bgun sahur..
cari punye cari..xjupe..xpuas ati n bangun cari bawa tilam...
mne la thukan..jatuh ke per...
tak jumpe jugak..

n than..aku rs nk masuk bilik nak cri hanpon...buka je lampu...bilik bselerak...wah!!! *pcuri berparty dlm bilik aku...*
tetiba sedey yg teramat...hanpon aku dia SIAL 2 abik...
duit aku pun SIAL 2 abik...
abes handbag aku,walllet aku n mimi dia SIAL 2 klebek...

smpai skrg aku still xley trima g...still tkejut lgi sal nih...
still takut nk masuk bilik,msuk umah...
still xley trima knyataan hanpon aku kene curi...
seram2 je bile nak msuk umh 2...
dari luo,aku da rse takut teramat sgt...

da buat report polis da... tp pelik..umah aku xde pn kesan congkel...
aku rase ni semau orang dalam punye keje...
de kiteorg syak sorg budak nih..
time kejadian,member dak nih kte...dak nih tgesa2 nk blik kampung...
time 2 kul3lbh..bkn ptg tapi pg...
dak nih tggu 2ekor kwn dia dalam gelap...
ape motif dia tggu kwn2 dia dlm gelap????

salah kiteorg jgk..myb cuai...
hanpon yg duk sblh aku pn,dia blh abik...
cam SIAL jer...oppss!! silap..agax SIAL..eh salah..memang SIAl la dak 2...

wah!!! memang tkejut giler bile da jdi cmni....
banyak pic,video2 aku dlm 2... sayang sangat2...
banyak kenangan...da la gune dt aku sdiri...

rase nak nangis nih...waawawaw!!!
rasa je la kan..tapi aku cool, hati je nangis...ceaaa...hehe!
oh tuhan tabahkan la hatiku...
isk isk isk...korang pegi sembahyang terawikh jgn lupa doakan sekali eh..
thanksss :)


kenangan aku dan dia...;(

0 comments: