Sunday, November 28, 2010

Perkara Yang Aku Suka

Posted by mrs yaya at Sunday, November 28, 2010

1. Karoke, seronok bila karoke, sebab tu aku tak suka orang yang malu bile
berkaroke, tak nak kawan sebab bila ajak karoke mesti dia cakap malu la, suara tak sedap la, boring boring....

2. suka tengok perempuan cantik, ehem ehem, ini adalah kesan lesbian sekolah menengah terbawak-bawak sampai sekarang la ni..muahahahahaha!

3. suka manja-manja sendiri..ok fine! memang mengada2 pun, contoh kan...
orang lain tak manjakan aku pun, aku yang gedik lebih...boleh? eh bukan bukan..he he he! maksud aku, suka manjakan orang sekeliling, gelis!

4. suka mesej tanpa henti kalau gaduh..hahahahaha! eleh kau pun sama kan jangan nak sengih2..hehehe!

5. suka tengok cermin, lepas tu perasan perempuan paling cantik di dunia...boleh la bla..

bye!

0 comments on "Perkara Yang Aku Suka"

Post a Comment

Sunday, November 28, 2010

Perkara Yang Aku Suka


1. Karoke, seronok bila karoke, sebab tu aku tak suka orang yang malu bile
berkaroke, tak nak kawan sebab bila ajak karoke mesti dia cakap malu la, suara tak sedap la, boring boring....

2. suka tengok perempuan cantik, ehem ehem, ini adalah kesan lesbian sekolah menengah terbawak-bawak sampai sekarang la ni..muahahahahaha!

3. suka manja-manja sendiri..ok fine! memang mengada2 pun, contoh kan...
orang lain tak manjakan aku pun, aku yang gedik lebih...boleh? eh bukan bukan..he he he! maksud aku, suka manjakan orang sekeliling, gelis!

4. suka mesej tanpa henti kalau gaduh..hahahahaha! eleh kau pun sama kan jangan nak sengih2..hehehe!

5. suka tengok cermin, lepas tu perasan perempuan paling cantik di dunia...boleh la bla..

bye!

0 comments: