Tuesday, January 4, 2011

Kerisauan Melanda Jiwa

Posted by mrs yaya at Tuesday, January 04, 2011
semua ni salah Kak Ros (sukati je nak salahkan orang), semalam masa borak2 dengan member kat mcd, ade member cakap sesuatu yang merunsingkan jiwa aku, sumpah runsing ok, sekarang ni pun dah agak2 dalam dilema kan, tsk tsk tsk!

Aku tak tau ni fakta atau tak, tapi aku rasa benda ni betul sebab bukti ada di mana2(suspen tak suspen tak? haha!) apakah fakta yang membuatkan diri ini gelisah???? terus terbayang2 muka skandel2 aku? kalau betul benda tu jadi kat semua orang dalam dunia ni (cover line cakap semua orang dalam dunia)....ok la fine fine...kalau la benda tu jadi kat aku, skandel2 aku dapat terima aku lagi tak?? :P (eh,ko de skandel ke mss yaya???perasan ade laki nk kat ko..hahah!)

faktanya??????????

HIDUNG AKAN SEMAKIN KEMBANG APABILA UMUR KITA MENINGKAT!!!!


(cover hidong..hahah!!)

OH MY GOD!


tak dapat terima kenyataan langsung ok! kalau sekarang ni dah kembang???
nanti dah tua sikit nak kembang camne lagi????? terus down.....huhu!

*dokter plastik surgery, u senang tak??? kita bincang2 sikit...heeeeeeee!*

kenapa la hidung yang makin kembang??? kenapa tak mata????? mencik.....

0 comments on "Kerisauan Melanda Jiwa"

Post a Comment

Tuesday, January 4, 2011

Kerisauan Melanda Jiwa

semua ni salah Kak Ros (sukati je nak salahkan orang), semalam masa borak2 dengan member kat mcd, ade member cakap sesuatu yang merunsingkan jiwa aku, sumpah runsing ok, sekarang ni pun dah agak2 dalam dilema kan, tsk tsk tsk!

Aku tak tau ni fakta atau tak, tapi aku rasa benda ni betul sebab bukti ada di mana2(suspen tak suspen tak? haha!) apakah fakta yang membuatkan diri ini gelisah???? terus terbayang2 muka skandel2 aku? kalau betul benda tu jadi kat semua orang dalam dunia ni (cover line cakap semua orang dalam dunia)....ok la fine fine...kalau la benda tu jadi kat aku, skandel2 aku dapat terima aku lagi tak?? :P (eh,ko de skandel ke mss yaya???perasan ade laki nk kat ko..hahah!)

faktanya??????????

HIDUNG AKAN SEMAKIN KEMBANG APABILA UMUR KITA MENINGKAT!!!!


(cover hidong..hahah!!)

OH MY GOD!


tak dapat terima kenyataan langsung ok! kalau sekarang ni dah kembang???
nanti dah tua sikit nak kembang camne lagi????? terus down.....huhu!

*dokter plastik surgery, u senang tak??? kita bincang2 sikit...heeeeeeee!*

kenapa la hidung yang makin kembang??? kenapa tak mata????? mencik.....

0 comments: