Tuesday, January 11, 2011

pasrah ker???

Posted by mrs yaya at Tuesday, January 11, 2011
Ingin ku sendiri...Meniti hari...Kala sunyi...Yang melanda sepi...Alam bisu...Bagaikan mengerti...Berakhirnya sebuah memori...cewah2...era fazira plak kali ini...huhu!

ekceli,aku tengah sedih..amboi,,sedih bebenor ye..saje la tu nak dapat perhatian kat sini...peace...
ok2,siyez..aku ada la kecewa dengan sorang mamat nih...entah la korang..macam da laen skarang..macam da tak kisah kan aku sekarang...ambik berat??tak tahu la kan..tapi aku tak rase pun dia ambik berat tentang aku...aku sedar aku sape...takde apa-apa sekarang...aku cume perlukan dia sekarang..perlukan perhatian dari dia...tapikan,dia macam tak kisah..bile aku diam..dia pun turut ikut jejak aku...cis tol..huhU!! mungkin aku da tak diperlukan sekarang..yela..apa yang aku kate tadi..aku ini takde pape...da la tak pandai..tak cantek..hidung kembang pula tu..mata??jangan nakcerita la..lebam..baru lepas kene penumbuk..sekarang dia still senyap tanpa kol and sms aku...mungkin aku kene bawa diri kot...ye betol tu cik diana..kamo perlu bawa diri kamo jauh dari dia...

ok la..nak sambung nyanyi...

Kini aku... Pasrah...Dengan segalanya...Kepedihan itu...Masih terasa... lalala~~~~~

0 comments on "pasrah ker???"

Post a Comment

Tuesday, January 11, 2011

pasrah ker???

Ingin ku sendiri...Meniti hari...Kala sunyi...Yang melanda sepi...Alam bisu...Bagaikan mengerti...Berakhirnya sebuah memori...cewah2...era fazira plak kali ini...huhu!

ekceli,aku tengah sedih..amboi,,sedih bebenor ye..saje la tu nak dapat perhatian kat sini...peace...
ok2,siyez..aku ada la kecewa dengan sorang mamat nih...entah la korang..macam da laen skarang..macam da tak kisah kan aku sekarang...ambik berat??tak tahu la kan..tapi aku tak rase pun dia ambik berat tentang aku...aku sedar aku sape...takde apa-apa sekarang...aku cume perlukan dia sekarang..perlukan perhatian dari dia...tapikan,dia macam tak kisah..bile aku diam..dia pun turut ikut jejak aku...cis tol..huhU!! mungkin aku da tak diperlukan sekarang..yela..apa yang aku kate tadi..aku ini takde pape...da la tak pandai..tak cantek..hidung kembang pula tu..mata??jangan nakcerita la..lebam..baru lepas kene penumbuk..sekarang dia still senyap tanpa kol and sms aku...mungkin aku kene bawa diri kot...ye betol tu cik diana..kamo perlu bawa diri kamo jauh dari dia...

ok la..nak sambung nyanyi...

Kini aku... Pasrah...Dengan segalanya...Kepedihan itu...Masih terasa... lalala~~~~~

0 comments: