Monday, January 10, 2011

Happy La Erkkk...hahahah!

Posted by mrs yaya at Monday, January 10, 2011
Petang korang...eh tau tak tau tak??? (sangat kepochi kann...haha!)Rasa happy gila, bukan happy sebab pregnant (coiiii) hahaha! happy sebab ada orang tu dia dah gemok...

Aku ni memang pengkeji sikit, suka gelakkan pjal bila dia dah berat, weeeeeeee!! Cer teka berapa berat dia?? aku pun tak tau...kekeke! Ok la tak aci la berat seorang diri di sana, ekceli aku pun dah naik sikit (tapi tak nak mengaku sebab malu), naik tang pipi, oh lemak jahat, suka naik kat pipi, naik la kat telinga ke, kat kuku ke, suke sukati je nak nak kat part2 yang terbuka itu....sungguh tak memahami... (tibe2)

oleh yang demikian rupa, baju2 semua dah tak berapa nak muat, bukan tak muat, tapi macam seksi je, lepas tu penat la nak tahan napas je tiap kali nak amik gambar..kannnn.....

aku pelik la, orang main sukan, lengan memang cepat besar ke ha????? tak patut...hahaha! takpe, kasik up up sikit badan tu...hhahahaah!

0 comments on "Happy La Erkkk...hahahah!"

Post a Comment

Monday, January 10, 2011

Happy La Erkkk...hahahah!

Petang korang...eh tau tak tau tak??? (sangat kepochi kann...haha!)Rasa happy gila, bukan happy sebab pregnant (coiiii) hahaha! happy sebab ada orang tu dia dah gemok...

Aku ni memang pengkeji sikit, suka gelakkan pjal bila dia dah berat, weeeeeeee!! Cer teka berapa berat dia?? aku pun tak tau...kekeke! Ok la tak aci la berat seorang diri di sana, ekceli aku pun dah naik sikit (tapi tak nak mengaku sebab malu), naik tang pipi, oh lemak jahat, suka naik kat pipi, naik la kat telinga ke, kat kuku ke, suke sukati je nak nak kat part2 yang terbuka itu....sungguh tak memahami... (tibe2)

oleh yang demikian rupa, baju2 semua dah tak berapa nak muat, bukan tak muat, tapi macam seksi je, lepas tu penat la nak tahan napas je tiap kali nak amik gambar..kannnn.....

aku pelik la, orang main sukan, lengan memang cepat besar ke ha????? tak patut...hahaha! takpe, kasik up up sikit badan tu...hhahahaah!

0 comments: