Monday, January 10, 2011

jangan pisahkan...

Posted by mrs yaya at Monday, January 10, 2011
jangan pisahkan...aku dan dia~~~
tuhan tolong la...... ~~~~~

cewah2..enrty macam nak bagitahu kisah sedih jer... nih nak bagitahu..
dengar2 aleesya dah tak hisap puting...wahah!!! ibu ade letak ubat deman kat puting dia...
bila ibu tunjuk puting,dengan gaya2 dia cakap takmo...
kecian aje dengar..aleesya dengan pusing tak boleh dipisahkan...
sebab ape aku kate macam tu...hahahah!!!
tiap kali nak tidor,mulut dia still bergerak..ibaratkan tengah hisap puting..
oh!kejamnye aku dilakukan sebegitu..bisik hati kecil aleesya...
wahahh!!! tapikan aku selalu jugak dengar orang tua-tua dulu kate...
kalau hisap puting..gigi jadi jongang..yeker???
aku tengok anak-anak orang putih,takde pun yang jonggang...
takpe aleesya..akan kakLong sentiase bersamamu..kakLong tahu hatimu tengah bersedih...
jangan risau...banyak lagi barang yang akan menemanimu..baeknyer hati kakLong mu ini...
zzzzzzzzzzz....the end

Kenangan manis kau dan aku..Takkan terhapus..Duri ranjau dalam bercinta..Lumrah dunia...

0 comments on "jangan pisahkan..."

Post a Comment

Monday, January 10, 2011

jangan pisahkan...

jangan pisahkan...aku dan dia~~~
tuhan tolong la...... ~~~~~

cewah2..enrty macam nak bagitahu kisah sedih jer... nih nak bagitahu..
dengar2 aleesya dah tak hisap puting...wahah!!! ibu ade letak ubat deman kat puting dia...
bila ibu tunjuk puting,dengan gaya2 dia cakap takmo...
kecian aje dengar..aleesya dengan pusing tak boleh dipisahkan...
sebab ape aku kate macam tu...hahahah!!!
tiap kali nak tidor,mulut dia still bergerak..ibaratkan tengah hisap puting..
oh!kejamnye aku dilakukan sebegitu..bisik hati kecil aleesya...
wahahh!!! tapikan aku selalu jugak dengar orang tua-tua dulu kate...
kalau hisap puting..gigi jadi jongang..yeker???
aku tengok anak-anak orang putih,takde pun yang jonggang...
takpe aleesya..akan kakLong sentiase bersamamu..kakLong tahu hatimu tengah bersedih...
jangan risau...banyak lagi barang yang akan menemanimu..baeknyer hati kakLong mu ini...
zzzzzzzzzzz....the end

Kenangan manis kau dan aku..Takkan terhapus..Duri ranjau dalam bercinta..Lumrah dunia...

0 comments: