Friday, January 21, 2011

Kebodohan Tidak Tekawal :P

Posted by mrs yaya at Friday, January 21, 2011
meh cni aii nak cite kit....

hari ini kan hari membanjiri jiwaku...huhu~~ tak selalu okey....aku kan selalu paling2 marah pun jegil2 mata bajet mata boleh besar lagi , buat malu je kann...tapi mulut senyum...orang akan pelik la yana ni marah ke tak marah..macam itu ye...tapi itu duluuuuuuu....huhuhu! sekarang ni aku memang tak tau mana datang badi berangin satu badan ni..

cakap salah sikit je aku dah hangin...hangin je tau...tapi belum marah lagi..paling2 kuat pun aku akan bebel sorang sorang la..tak ada la aku nak pegi maki orang pun...tapi dalam hati best jugak kalau orang yang nak maki tu dengar kan..huhu! najis gila perangai camtu...

aku ni memang kalau marah macam mana pun aku tak tunjuk, aku akan diam..begitu comel nye aku..sempat lagi di situuu..huhu! tapi bila tak boleh tahan sangat macam sekarang...marah orang tak tentu pasal...yang tak bersalah pun aku rase nak marah...kalu boleh makan..aku makan je semua orang....

0 comments on "Kebodohan Tidak Tekawal :P"

Post a Comment

Friday, January 21, 2011

Kebodohan Tidak Tekawal :P

meh cni aii nak cite kit....

hari ini kan hari membanjiri jiwaku...huhu~~ tak selalu okey....aku kan selalu paling2 marah pun jegil2 mata bajet mata boleh besar lagi , buat malu je kann...tapi mulut senyum...orang akan pelik la yana ni marah ke tak marah..macam itu ye...tapi itu duluuuuuuu....huhuhu! sekarang ni aku memang tak tau mana datang badi berangin satu badan ni..

cakap salah sikit je aku dah hangin...hangin je tau...tapi belum marah lagi..paling2 kuat pun aku akan bebel sorang sorang la..tak ada la aku nak pegi maki orang pun...tapi dalam hati best jugak kalau orang yang nak maki tu dengar kan..huhu! najis gila perangai camtu...

aku ni memang kalau marah macam mana pun aku tak tunjuk, aku akan diam..begitu comel nye aku..sempat lagi di situuu..huhu! tapi bila tak boleh tahan sangat macam sekarang...marah orang tak tentu pasal...yang tak bersalah pun aku rase nak marah...kalu boleh makan..aku makan je semua orang....

0 comments: