Saturday, February 5, 2011

takku sangka

Posted by mrs yaya at Saturday, February 05, 2011
kepala hutak happy...huhu! MEMANG TAK LA...aku paling benci kalau orang halang KEBAHAGIAAN aku...disebabkan oleh hal yang sedemikian,aku telah melakukan sesuatu diluar kawalan...OMG!!sebelum meriakkan diri menyiarkan gambar pada koorang kan,aku nak bagitahu....tak sangka betol aku..rupe-rupekan koorang...aku pandai mekap la..ayoiikkk!!! walaupun tak la meriah sangat,tapi boleh la kalu nak jadi makeup artist..hahahah!!!

meh cini meh aii nak tunjuk gambar-gambar cantek aii...harap ku all jangan menangis tengok kecantikan aii...hahah!!! *MAMPUS!!*

gile!!!muke berlagak cantek...hahah..ade macam???simple je kan...

pweiittt!!! mata cam katon salomon...hahah!!

sape mahu digoda??? *sambil angkat kening...*

setakat ini saja lah aku tanyang...tapi sebelum beredar..nak ucapkan terima kasih pada PUAN ZURAIDAH sanggup sponsorkan alatan-alatan makeup beliau...hahah!!! dan nak ucapkan terima kasih juga pada EN FAISAL SEKELUARGA...peaceeeeeee!!!!

0 comments on "takku sangka"

Post a Comment

Saturday, February 5, 2011

takku sangka

kepala hutak happy...huhu! MEMANG TAK LA...aku paling benci kalau orang halang KEBAHAGIAAN aku...disebabkan oleh hal yang sedemikian,aku telah melakukan sesuatu diluar kawalan...OMG!!sebelum meriakkan diri menyiarkan gambar pada koorang kan,aku nak bagitahu....tak sangka betol aku..rupe-rupekan koorang...aku pandai mekap la..ayoiikkk!!! walaupun tak la meriah sangat,tapi boleh la kalu nak jadi makeup artist..hahahah!!!

meh cini meh aii nak tunjuk gambar-gambar cantek aii...harap ku all jangan menangis tengok kecantikan aii...hahah!!! *MAMPUS!!*

gile!!!muke berlagak cantek...hahah..ade macam???simple je kan...

pweiittt!!! mata cam katon salomon...hahah!!

sape mahu digoda??? *sambil angkat kening...*

setakat ini saja lah aku tanyang...tapi sebelum beredar..nak ucapkan terima kasih pada PUAN ZURAIDAH sanggup sponsorkan alatan-alatan makeup beliau...hahah!!! dan nak ucapkan terima kasih juga pada EN FAISAL SEKELUARGA...peaceeeeeee!!!!

0 comments: