Tuesday, August 14, 2012

40% raya+60% tidur+takde BONUS

Posted by mrs yaya at Tuesday, August 14, 2012
hehehe...entry macam tak kisah jer.macam tak raya pun takpe..tapi sebenarnya.......percayalah..aku memang tengah pasrah dengan persiapan raya aku tahun ini..

baju kurung
baju yang aku tempah dah siap-siap duduk tergantung dalam almari...takde la banyak sangat aku tempah..cuma 2 pasang ajer..sebab aku jarang keluar pakai baju kurung.kalau pakai pun,pergi rumah orang kawen or pergi kerje je kot...

tudung
belum beli..dush! aku tak pasti nak beli shawl atau tudung bawal.tengok la yang mana sesuai..yang penting selesa dan murah..hahah! perlu la murah kan...maklum lah takde BONUS RAYA...

kasut/heel
pun aku belum beli..hahah! entah bile aku nak pergi beli pun aku tak tahu lah... dah la pasal kasut/heel nih aku leceh sikit..kat mane erk kedai yang ade sale dan cantik? hahah! maklum lah takde BONUS RAYA...

beg
tak payah.sebab baru paw abah suruh beli handbag kat bandung..lagipun abah aku pandai bab-bab beli handbag ini.so aku tak perlu risau..hahah! macam ni la.. maklum lah takde BONUS RAYA...

duit raya
settle..malas nak pikir dah...

extra baju
lagi la aku tak beli lagi..sebab raya ketiga,aku dah tidur dan takkan keluar-keluar rumah...migrin aku sebab takde extra baju tahun nih.. sobb:( maklum lah takde BONUS RAYA...

biskut raya
itu ibu aku punya bahagian..kekek!! tapi aku tetap nak beli juga 1,2 jenis..memandangkan aku nih jenis tak reti nak buat biskut raya ataupun PEMALAS,jadi,jumaat nih aku cuba-cuba lat usya yang mane sedap..

itu jer..maybe sebab aku takde anak lagi so aku tak payah nak kecoh sangat nak cari baju budak..baju adik beradik aku yang lain,sila beli sendiri..heheh!



0 comments on "40% raya+60% tidur+takde BONUS"

Post a Comment

Tuesday, August 14, 2012

40% raya+60% tidur+takde BONUS

hehehe...entry macam tak kisah jer.macam tak raya pun takpe..tapi sebenarnya.......percayalah..aku memang tengah pasrah dengan persiapan raya aku tahun ini..

baju kurung
baju yang aku tempah dah siap-siap duduk tergantung dalam almari...takde la banyak sangat aku tempah..cuma 2 pasang ajer..sebab aku jarang keluar pakai baju kurung.kalau pakai pun,pergi rumah orang kawen or pergi kerje je kot...

tudung
belum beli..dush! aku tak pasti nak beli shawl atau tudung bawal.tengok la yang mana sesuai..yang penting selesa dan murah..hahah! perlu la murah kan...maklum lah takde BONUS RAYA...

kasut/heel
pun aku belum beli..hahah! entah bile aku nak pergi beli pun aku tak tahu lah... dah la pasal kasut/heel nih aku leceh sikit..kat mane erk kedai yang ade sale dan cantik? hahah! maklum lah takde BONUS RAYA...

beg
tak payah.sebab baru paw abah suruh beli handbag kat bandung..lagipun abah aku pandai bab-bab beli handbag ini.so aku tak perlu risau..hahah! macam ni la.. maklum lah takde BONUS RAYA...

duit raya
settle..malas nak pikir dah...

extra baju
lagi la aku tak beli lagi..sebab raya ketiga,aku dah tidur dan takkan keluar-keluar rumah...migrin aku sebab takde extra baju tahun nih.. sobb:( maklum lah takde BONUS RAYA...

biskut raya
itu ibu aku punya bahagian..kekek!! tapi aku tetap nak beli juga 1,2 jenis..memandangkan aku nih jenis tak reti nak buat biskut raya ataupun PEMALAS,jadi,jumaat nih aku cuba-cuba lat usya yang mane sedap..

itu jer..maybe sebab aku takde anak lagi so aku tak payah nak kecoh sangat nak cari baju budak..baju adik beradik aku yang lain,sila beli sendiri..heheh!



0 comments: