Friday, August 3, 2012

home alone

Posted by mrs yaya at Friday, August 03, 2012
nak tahu cerita best tak? family aku pergi KL...

lepas tu tinggalkan aku sorang2..huwarghhh...! betapa tekanannya maksss ni kat sini! makan megi *nangis* sebab rasa bengang bila abah tepon tanya pasal KUCING2 TENGAH DUDUK BUAT APE TU?, hurm...sayang abah sampai kiamat lahhh...

dah la pergi 3 hari 2 malam..ha apasal tak tinggal sana terus haa??? 

kecewa ni,nak pukul kang anak orang pulak...acehhh...

oleh itu,aku telah memberanikan diri tido sorang2 kat rumah,tapi takpe,hantu banyak kat rumah ni boleh teman aku tudo...(saja suka takutkan diri sendiri)

grrrrrr.........

esok bila balik,sila bawak balik buah tangan...kalau tak,tak apa lah..
kecik hati sikit jer ni....

hahahahahah!!

0 comments on "home alone"

Post a Comment

Friday, August 3, 2012

home alone

nak tahu cerita best tak? family aku pergi KL...


lepas tu tinggalkan aku sorang2..huwarghhh...! betapa tekanannya maksss ni kat sini! makan megi *nangis* sebab rasa bengang bila abah tepon tanya pasal KUCING2 TENGAH DUDUK BUAT APE TU?, hurm...sayang abah sampai kiamat lahhh...

dah la pergi 3 hari 2 malam..ha apasal tak tinggal sana terus haa??? 

kecewa ni,nak pukul kang anak orang pulak...acehhh...

oleh itu,aku telah memberanikan diri tido sorang2 kat rumah,tapi takpe,hantu banyak kat rumah ni boleh teman aku tudo...(saja suka takutkan diri sendiri)

grrrrrr.........

esok bila balik,sila bawak balik buah tangan...kalau tak,tak apa lah..
kecik hati sikit jer ni....

hahahahahah!!

0 comments: