Monday, July 30, 2012

nazim..kenapa u comel sangat.....

Posted by mrs yaya at Monday, July 30, 2012
aku tak tahu sekarang ini kenapa aku macam dah jatuh hati dengan Nazim..alaa..yang blakon dalam devaju di kinabalu tuu...si bazli..dia dah ada gf ke belum eh sekarang?kalau ada....aku rasa nak bermusuhan dengan gf dia... * over..hehe! kenapa eh Nazim tu terlalu comel?aku rasa tiap kali dia buat muka senyum dia tu..hati aku terasa dipanah-panah gitu..lalalala~~~

tadi baru je cek umur dia berapa..muda lagi u..baru 28 tahun..yang paling tak sangka..bulan 9 ok..sama dengan i punya bulan..macam ada jodoh ni..dah la badan auw auw auw...tinggi..cute2..muka blur je memanjang...memang terlebih memenuhi kriteria lelaki pilihan i ni..lalalala~~~

aku ni sampai dah berangan2 nak kawen dengan Nazim okey...hahahaha!! padahal dia kenal aku pun tak..sob sob sob...

aku rasa lah kan...Nazim ini muka dia macam seorang yang romantik..ish tak boleh la..hohoho~~~

0 comments on "nazim..kenapa u comel sangat....."

Post a Comment

Monday, July 30, 2012

nazim..kenapa u comel sangat.....

aku tak tahu sekarang ini kenapa aku macam dah jatuh hati dengan Nazim..alaa..yang blakon dalam devaju di kinabalu tuu...si bazli..dia dah ada gf ke belum eh sekarang?kalau ada....aku rasa nak bermusuhan dengan gf dia... * over..hehe! kenapa eh Nazim tu terlalu comel?aku rasa tiap kali dia buat muka senyum dia tu..hati aku terasa dipanah-panah gitu..lalalala~~~

tadi baru je cek umur dia berapa..muda lagi u..baru 28 tahun..yang paling tak sangka..bulan 9 ok..sama dengan i punya bulan..macam ada jodoh ni..dah la badan auw auw auw...tinggi..cute2..muka blur je memanjang...memang terlebih memenuhi kriteria lelaki pilihan i ni..lalalala~~~

aku ni sampai dah berangan2 nak kawen dengan Nazim okey...hahahaha!! padahal dia kenal aku pun tak..sob sob sob...

aku rasa lah kan...Nazim ini muka dia macam seorang yang romantik..ish tak boleh la..hohoho~~~

0 comments: