Saturday, July 28, 2012

bengang

Posted by mrs yaya at Saturday, July 28, 2012

aku punye la bengang sekarang.. cukup tak puas hati...

sakit hati weh..tuhan aje yang tahu..
nak tahu kenapa tersangat la sakit hati....

pertama...selepas puasa 6..kompern la puasa 7 kan..huhu! petang jumaat dalam pukul4lbh macam tu la..perut aku tetiba sakit..pedih semacam..ye! gastrik datang lagi!! ibu suruh aku buka je puase..sebab dah tengok aku berjalan macam nenek tua dah..muka pun dah macam orang nak bersalin..tapi sebab jam sudah pukul 4lbh,so aku kuat kan diri dan tidur...bangun tak bangun pukul6 lebih..*memang mak mertua sayang reject ni... time nak buka puasa,ibu mula bebel...

ibu  : start hari ini, sahur..tak payah kata malas nak bangun la
aku : baek
ibu  : nah,makan ubat ni pas settle makan nasi
aku  : baek

suci pula aku rasa time tu..kekek!!!

malam itu pula,tengah ber BBM..bermanja-manja..cewah! aku dah rasa lain dah..sakit-sakit badan..sampai la aku terlelap..dalam pukul2lebih macam tu la.terjaga sebab badan dah sakit sangat-sangat...pergi dapur cari panaldo active fast..nasib baik ada..buka peti sejuk,ada epal...  potong dan makan sambil berangan seperti puteri... bile dipikirkan balik..rasa macam berjangkit dengan sorang pakcik ni..bangun,makan buah tembikai... siapa??hahah!! siapa yang makan cili,dia yang terasa pedas..opss!

lepas telan ubat,aku pun tak sedar pukul berapa aku terlelap..aku bangun awal ok pagi tadi.. bangun sendiri.. *dah boleh buat menantu...mata ke atas...

sekarang aku dah rasa mengantuk sangat..dan still rasa sakit-sakit badan..dan rasa itu membuatkan aku rasa bengang sangat..rasa tak puas hati,kenapa aku yang rasa?! letih tau tak... :( nak mengadu kat siapa? :(  ibu!! nak buka puasa la macam ni...*lempang!!

0 comments on "bengang"

Post a Comment

Saturday, July 28, 2012

bengang


aku punye la bengang sekarang.. cukup tak puas hati...

sakit hati weh..tuhan aje yang tahu..
nak tahu kenapa tersangat la sakit hati....

pertama...selepas puasa 6..kompern la puasa 7 kan..huhu! petang jumaat dalam pukul4lbh macam tu la..perut aku tetiba sakit..pedih semacam..ye! gastrik datang lagi!! ibu suruh aku buka je puase..sebab dah tengok aku berjalan macam nenek tua dah..muka pun dah macam orang nak bersalin..tapi sebab jam sudah pukul 4lbh,so aku kuat kan diri dan tidur...bangun tak bangun pukul6 lebih..*memang mak mertua sayang reject ni... time nak buka puasa,ibu mula bebel...

ibu  : start hari ini, sahur..tak payah kata malas nak bangun la
aku : baek
ibu  : nah,makan ubat ni pas settle makan nasi
aku  : baek

suci pula aku rasa time tu..kekek!!!

malam itu pula,tengah ber BBM..bermanja-manja..cewah! aku dah rasa lain dah..sakit-sakit badan..sampai la aku terlelap..dalam pukul2lebih macam tu la.terjaga sebab badan dah sakit sangat-sangat...pergi dapur cari panaldo active fast..nasib baik ada..buka peti sejuk,ada epal...  potong dan makan sambil berangan seperti puteri... bile dipikirkan balik..rasa macam berjangkit dengan sorang pakcik ni..bangun,makan buah tembikai... siapa??hahah!! siapa yang makan cili,dia yang terasa pedas..opss!

lepas telan ubat,aku pun tak sedar pukul berapa aku terlelap..aku bangun awal ok pagi tadi.. bangun sendiri.. *dah boleh buat menantu...mata ke atas...

sekarang aku dah rasa mengantuk sangat..dan still rasa sakit-sakit badan..dan rasa itu membuatkan aku rasa bengang sangat..rasa tak puas hati,kenapa aku yang rasa?! letih tau tak... :( nak mengadu kat siapa? :(  ibu!! nak buka puasa la macam ni...*lempang!!

0 comments: