Sunday, July 15, 2012

sentap mak taw!

Posted by mrs yaya at Sunday, July 15, 2012


hahaha! aku rasa aku kelam kabut sangat sebab dah lame giler takde orang nak mengorat aku macam bersungguh-sungguh nih...selalu kalau nak mengorat pun setakat hai hai ajer...nampak sangat tak laku sangat sebab tu jarang-jarang orang nak mengorat..kan... cerita kat koorang,bajet aku nih comey gile sampai tak larat nak layan peminat...kekekek!!! lempang sekali!

aku baru terserempak dengan dia..aku tak perasan tapi dia yang tegor dulu..hai awak...shit!..tak suka tapi sebab konon masing-masing profesional,senyum je lah...dia tak tahu aku stress gile...rasa macam nak jer buka pintu bilik dia dan jerit kat telinga dia " boleh tak jangan kacau saya lagi sebab saya tak suka... u go to hell..!! cewah garang sangat tu..kekekek!! serabut sampai bila la aku nih.. sorry kalau aku terlebih garang..itu saja aku nak mengadu..oh dia lalu lagi.. !@#$%^&*!!!

0 comments on "sentap mak taw!"

Post a Comment

Sunday, July 15, 2012

sentap mak taw!



hahaha! aku rasa aku kelam kabut sangat sebab dah lame giler takde orang nak mengorat aku macam bersungguh-sungguh nih...selalu kalau nak mengorat pun setakat hai hai ajer...nampak sangat tak laku sangat sebab tu jarang-jarang orang nak mengorat..kan... cerita kat koorang,bajet aku nih comey gile sampai tak larat nak layan peminat...kekekek!!! lempang sekali!

aku baru terserempak dengan dia..aku tak perasan tapi dia yang tegor dulu..hai awak...shit!..tak suka tapi sebab konon masing-masing profesional,senyum je lah...dia tak tahu aku stress gile...rasa macam nak jer buka pintu bilik dia dan jerit kat telinga dia " boleh tak jangan kacau saya lagi sebab saya tak suka... u go to hell..!! cewah garang sangat tu..kekekek!! serabut sampai bila la aku nih.. sorry kalau aku terlebih garang..itu saja aku nak mengadu..oh dia lalu lagi.. !@#$%^&*!!!

0 comments: