Wednesday, October 24, 2012

rindu kite le tuuu...

Posted by mrs yaya at Wednesday, October 24, 2012
well..aku dah lame gile tak mimpi ular-ular ni sejak beberapa bulan yang lalu..sebelum2 ni kerap mimpi nenek tua dengan orang gile mana entah...tapi gaya stok memang ngeri habis la...dan muka orang gile tu,memang aku tahu la siapa...hahah!

oke2 sekarang aku nak cerita pasal ular..dalam mimpi tu kan..memang agak kurang ajor la ular2 tu duk maen kejar2 dengan aku..aku dah la lemah bab2 maraton ni..tak tahu ape masalah ular tu dengan aku..

nak kire semua ular tu memang tak sempat la kan..yelah..tengah takut..siapa tak takut kan kalau dah berekor2 kejar..cuak habis...muke asalnye kiut,dah tukar jadi doremon..hahah!cuma yang aku ingat,banyak2 ular yang kejar aku tu,de yang warna dark blue..dia yang paling laju kejar aku..aku ape lagi..lari sakan la...eeuuww...perlu ke kejar aku?

sampai kat satu tempat tu..mungkin dah jalan mati agaknye..muncul ular warna kuning...yang tak tahan tu,badan berpokadot.. *kenapa perlu dot dot dot..aku pun tak pasti...haha! tapi kan memang besar gile ko..bile dia angkat je kepala dia tu,tinggi sampai ke langit..mercikk! besar ular tu,macam dalam muvi anaconda tuu..haa! amek ko bapok besar..ni kes tak habis tengok cerita hari tu dengan cik Lat ke pe..pastu bersambung dalam mimpi aku kan..kan kan kan...*sambil angkat kening

ramai yang cakap kalau mimpi ular,ade orang nak masuk meminang la..ada orang nak buat mende tak baik dengan kita la..tapi kalau cerita yang ade orang nak masuk meminang tu..wow!! sangat hot okey..tak boleh terima..hehehe!! bila pikir kan balik,kenapa aku tak sempat nak kire ular-ular dalam mimpi aku..nak juga tahu berapa orang...wah! memang gile hot la ni..hahahah!!

mimpi punya pasal kan..sampai aku lambat bangun..agaknya aku tak puas hati kot sebab tak kire ular2 tu semua..aku sedar pun,ibu aku yang kejut kan..dengan nada " along! tak g kerja ke?" pantas aku bangun dan mandi...nasib la ibu bermurah hati nak gosok baju aku..dan sekarang, kepala aku masih blur...

 bos saya mahu pulang..................

agak2,malam ni kalau mimpi lagi..sempat tak aku nak kira ular2 tu??eee! tak kuasa aku nak mimpi lagii...hahahahh!!!


0 comments on "rindu kite le tuuu... "

Post a Comment

Wednesday, October 24, 2012

rindu kite le tuuu...

well..aku dah lame gile tak mimpi ular-ular ni sejak beberapa bulan yang lalu..sebelum2 ni kerap mimpi nenek tua dengan orang gile mana entah...tapi gaya stok memang ngeri habis la...dan muka orang gile tu,memang aku tahu la siapa...hahah!

oke2 sekarang aku nak cerita pasal ular..dalam mimpi tu kan..memang agak kurang ajor la ular2 tu duk maen kejar2 dengan aku..aku dah la lemah bab2 maraton ni..tak tahu ape masalah ular tu dengan aku..

nak kire semua ular tu memang tak sempat la kan..yelah..tengah takut..siapa tak takut kan kalau dah berekor2 kejar..cuak habis...muke asalnye kiut,dah tukar jadi doremon..hahah!cuma yang aku ingat,banyak2 ular yang kejar aku tu,de yang warna dark blue..dia yang paling laju kejar aku..aku ape lagi..lari sakan la...eeuuww...perlu ke kejar aku?

sampai kat satu tempat tu..mungkin dah jalan mati agaknye..muncul ular warna kuning...yang tak tahan tu,badan berpokadot.. *kenapa perlu dot dot dot..aku pun tak pasti...haha! tapi kan memang besar gile ko..bile dia angkat je kepala dia tu,tinggi sampai ke langit..mercikk! besar ular tu,macam dalam muvi anaconda tuu..haa! amek ko bapok besar..ni kes tak habis tengok cerita hari tu dengan cik Lat ke pe..pastu bersambung dalam mimpi aku kan..kan kan kan...*sambil angkat kening

ramai yang cakap kalau mimpi ular,ade orang nak masuk meminang la..ada orang nak buat mende tak baik dengan kita la..tapi kalau cerita yang ade orang nak masuk meminang tu..wow!! sangat hot okey..tak boleh terima..hehehe!! bila pikir kan balik,kenapa aku tak sempat nak kire ular-ular dalam mimpi aku..nak juga tahu berapa orang...wah! memang gile hot la ni..hahahah!!

mimpi punya pasal kan..sampai aku lambat bangun..agaknya aku tak puas hati kot sebab tak kire ular2 tu semua..aku sedar pun,ibu aku yang kejut kan..dengan nada " along! tak g kerja ke?" pantas aku bangun dan mandi...nasib la ibu bermurah hati nak gosok baju aku..dan sekarang, kepala aku masih blur...

 bos saya mahu pulang..................

agak2,malam ni kalau mimpi lagi..sempat tak aku nak kira ular2 tu??eee! tak kuasa aku nak mimpi lagii...hahahahh!!!


0 comments: