Monday, February 4, 2013

manja-manja pun boleh

Posted by mrs yaya at Monday, February 04, 2013
sekarang musim tak menentu..bile musim tak berapa nak menentu itu mula la penduduk-penduduk mengalami kesihatan yang tak berapa nak sihat..doktor pun boleh cepat kaya..amik ko ayat..lorhhh!

batok,perit tekak,selesema..itu yang aku rasa sekarang.nak makan pun dah tak ada selera.mulut dah tak rasa apa-apa dah.tengok makanan pun muka macam orang frust baru putus cinta je..mood nak tikam orang sebelah tetiba naik mendadak..nak makan itu,nak makan ini..semua sakit nak telan..heaven kan...oh duniaa..

bila rasa macam ini,terus rasa nak cari cik abang..mood mengatal itu lebih sikit dari biasa..hahahahah!! tetapiii.......memandangkan tengah merajok tahap dewa...so,biar cik abang kita cari kita..ehehehe!! manja kann.. *perlu ke abang?? haa??*

haa!! dah bbm ------> 
sinton-sinton ayat merajok..kahkahkah!!!

*nak keluar pergi site?bile masa pula pergi site-site ni?frust letew...lalalalaalal~~

0 comments on "manja-manja pun boleh"

Post a Comment

Monday, February 4, 2013

manja-manja pun boleh

sekarang musim tak menentu..bile musim tak berapa nak menentu itu mula la penduduk-penduduk mengalami kesihatan yang tak berapa nak sihat..doktor pun boleh cepat kaya..amik ko ayat..lorhhh!

batok,perit tekak,selesema..itu yang aku rasa sekarang.nak makan pun dah tak ada selera.mulut dah tak rasa apa-apa dah.tengok makanan pun muka macam orang frust baru putus cinta je..mood nak tikam orang sebelah tetiba naik mendadak..nak makan itu,nak makan ini..semua sakit nak telan..heaven kan...oh duniaa..

bila rasa macam ini,terus rasa nak cari cik abang..mood mengatal itu lebih sikit dari biasa..hahahahah!! tetapiii.......memandangkan tengah merajok tahap dewa...so,biar cik abang kita cari kita..ehehehe!! manja kann.. *perlu ke abang?? haa??*

haa!! dah bbm ------> 
sinton-sinton ayat merajok..kahkahkah!!!

*nak keluar pergi site?bile masa pula pergi site-site ni?frust letew...lalalalaalal~~

0 comments: