Monday, June 7, 2010

apekah itu semua????

Posted by mrs yaya at Monday, June 07, 2010

*dari kerana mata...wah!!! haha!*

clash????

ape mkna clash bg korang???
berpisah...kadang2 orang kata bpisah is better...
tapi bg aku????

satu dugaan yang datang...itu lah yang mguji kesetiaan koorang..
takpe la biar orang kata kat ko..
*cari je yg laen kalu bole dapatlagi ok dari dia*




tapi ko kene tau...
pasangan ko pas tu belum tentu lebih baek..
tuhan akan duga dan terus mduga...
jangan myesal ngn pilihan ko...
tapi terus bsyukur coz de yang sanggup sayang ko..
ko pn bukan la baek mana pun nk harap yg tbaek dri org laen...
terima kekurangan pasangn msm dia trima kekurangn diri ko..
*haha!! bunyi cam gado ngn bf jer...wahahah!!!*

mengapa bah kau berubah mengapa bah...

aku slalu berangan nk buat lagu rapping...
cam toophat alhamdulillah tu..
aku beriya2 cakap nak part rap tu kan...
bila nyanyi je..orang cakap out..sebab??
aku rapping cam baca sajak??
boleh???

siot...

mencikk mencikkk mencikk sekali...huhu!

0 comments on "apekah itu semua????"

Post a Comment

Monday, June 7, 2010

apekah itu semua????


*dari kerana mata...wah!!! haha!*

clash????

ape mkna clash bg korang???
berpisah...kadang2 orang kata bpisah is better...
tapi bg aku????

satu dugaan yang datang...itu lah yang mguji kesetiaan koorang..
takpe la biar orang kata kat ko..
*cari je yg laen kalu bole dapatlagi ok dari dia*




tapi ko kene tau...
pasangan ko pas tu belum tentu lebih baek..
tuhan akan duga dan terus mduga...
jangan myesal ngn pilihan ko...
tapi terus bsyukur coz de yang sanggup sayang ko..
ko pn bukan la baek mana pun nk harap yg tbaek dri org laen...
terima kekurangan pasangn msm dia trima kekurangn diri ko..
*haha!! bunyi cam gado ngn bf jer...wahahah!!!*

mengapa bah kau berubah mengapa bah...

aku slalu berangan nk buat lagu rapping...
cam toophat alhamdulillah tu..
aku beriya2 cakap nak part rap tu kan...
bila nyanyi je..orang cakap out..sebab??
aku rapping cam baca sajak??
boleh???

siot...

mencikk mencikkk mencikk sekali...huhu!

0 comments: