Sunday, June 20, 2010

marah yang cute...boleh tak???

Posted by mrs yaya at Sunday, June 20, 2010
aku la...skarang nih paling benci giler * dulu tak..huhu...*bile ade laki ym2 n fb2 ngan aku kan...
dorang tanye soklan yg menduga kesabaran...
ni nak bagi contoh soklan sket..

1:hye...name penoh ape??tinggal mane??blaja lagi ke???
*eh..perlu ke ko nak tau sumer tu..ko nak isi borang nikah ke??

2:jangan la sombong sangat..saye nak kenal2 je...
*aaaaarghhhh!!aku tak suke berkenalan la ngoks..huhu!!
lebey2 lagi lelaki yang gatal2..laki yang suke ade prasaan2 ni..
sangat not interest....g kenal ngan pompuan laen laaaaa..syuh syuh..*


3:ade bape adek badek??
*waaaaaa...boleh tak ko tanye nenek aku anak ke bape plak kan...*

4:umo bape??
*81 tahon..wawawa..*

5:da ade boyfren ke belom???
*eh ko mak ayah aku ke nak tanye sume tuh...huhuhu!!*

ni adelah soklan2 yang tak digemari..tapi aku jawabkan jugak..
sedikit emo disitu..kerana.........tak tau la...hehe!!mental aku tengah biol ni..

actually tak kesah pon nak tanye cam tuh kan...
jawab je la dengan hati yang ikhlas kan...
tapi yang aku tak ley bla...bile aku tak layan lelaki2 gatal tuh...
nanti dorang cakap..

*ko ingat ko lawa sangat??*
*ko ingat aku nak ngorat ko??*

waaahhhh..sangat menguji uolsssss......huhuh!!!
sudahnye..aku delete je orang2 yang macam gituk..
tak kose makssss.....

untuk memberi tahu kat korang...aku ni sape...sile take note ye..hehe!!

name aku nurdiyana..fmly panggil *along*
tinggal di mana??di kubang parit???xtau lg??
kat wakaf merpelam???xtau lagi??
kat wakaf beruas..??xtau lagi??bukak map la..tak dapek den nak nolong..huhu!!
xtau nak tengok peta???oit2..geografi dapat bape ni??hehehe..saje wat lawak spastik camnih..
motif: gatal tangan n jari2 nak taip ayat camnih..huhu!!

umor 22 tahon...saye kecik lagi..hehe!!
keje kat cy uniform...graphic designer jer...

aku anak sulung dan amat di sayangi oleh adeq2 ku...hahaha!!
dorang nak taknak kene sayang aku gak kan..
sebab aku la yang paling suke menggedikkan diri di kalangan2 mereka..huhu!!

aku ni orang cam mane?????
aku ni biase je pon..tak de la rosak sangat..muahahaha..!!

oh..ape lagi????kalo ade pape soklan...boleh bertanye ye...
tapi tang da ade dalam ni..sile jangan tanye..hehe!!

gile kerek aku hari ni..amponnnnn....
lari laju2..hehe!!

sebarang sape yang terase hati...mintak maaf k..
ku tak sengaje.. :)

0 comments on "marah yang cute...boleh tak???"

Post a Comment

Sunday, June 20, 2010

marah yang cute...boleh tak???

aku la...skarang nih paling benci giler * dulu tak..huhu...*bile ade laki ym2 n fb2 ngan aku kan...
dorang tanye soklan yg menduga kesabaran...
ni nak bagi contoh soklan sket..

1:hye...name penoh ape??tinggal mane??blaja lagi ke???
*eh..perlu ke ko nak tau sumer tu..ko nak isi borang nikah ke??

2:jangan la sombong sangat..saye nak kenal2 je...
*aaaaarghhhh!!aku tak suke berkenalan la ngoks..huhu!!
lebey2 lagi lelaki yang gatal2..laki yang suke ade prasaan2 ni..
sangat not interest....g kenal ngan pompuan laen laaaaa..syuh syuh..*


3:ade bape adek badek??
*waaaaaa...boleh tak ko tanye nenek aku anak ke bape plak kan...*

4:umo bape??
*81 tahon..wawawa..*

5:da ade boyfren ke belom???
*eh ko mak ayah aku ke nak tanye sume tuh...huhuhu!!*

ni adelah soklan2 yang tak digemari..tapi aku jawabkan jugak..
sedikit emo disitu..kerana.........tak tau la...hehe!!mental aku tengah biol ni..

actually tak kesah pon nak tanye cam tuh kan...
jawab je la dengan hati yang ikhlas kan...
tapi yang aku tak ley bla...bile aku tak layan lelaki2 gatal tuh...
nanti dorang cakap..

*ko ingat ko lawa sangat??*
*ko ingat aku nak ngorat ko??*

waaahhhh..sangat menguji uolsssss......huhuh!!!
sudahnye..aku delete je orang2 yang macam gituk..
tak kose makssss.....

untuk memberi tahu kat korang...aku ni sape...sile take note ye..hehe!!

name aku nurdiyana..fmly panggil *along*
tinggal di mana??di kubang parit???xtau lg??
kat wakaf merpelam???xtau lagi??
kat wakaf beruas..??xtau lagi??bukak map la..tak dapek den nak nolong..huhu!!
xtau nak tengok peta???oit2..geografi dapat bape ni??hehehe..saje wat lawak spastik camnih..
motif: gatal tangan n jari2 nak taip ayat camnih..huhu!!

umor 22 tahon...saye kecik lagi..hehe!!
keje kat cy uniform...graphic designer jer...

aku anak sulung dan amat di sayangi oleh adeq2 ku...hahaha!!
dorang nak taknak kene sayang aku gak kan..
sebab aku la yang paling suke menggedikkan diri di kalangan2 mereka..huhu!!

aku ni orang cam mane?????
aku ni biase je pon..tak de la rosak sangat..muahahaha..!!

oh..ape lagi????kalo ade pape soklan...boleh bertanye ye...
tapi tang da ade dalam ni..sile jangan tanye..hehe!!

gile kerek aku hari ni..amponnnnn....
lari laju2..hehe!!

sebarang sape yang terase hati...mintak maaf k..
ku tak sengaje.. :)

0 comments: