Saturday, June 26, 2010

lebih masa...

Posted by mrs yaya at Saturday, June 26, 2010
dlm minggu nih keje asyik lebih masa jer....
xsuke tol.. nih semua curi masa aku nk rehat la nih..
beci tol keadaan cmni...myusahkan aku jer...
argghh!!!!
kan bez kawen ngn anak raja...
xyah keje lebih masa...
xyah bangun pagi2...wahahah!!!!
sweetnye cm2 tuh...

ari2 keje lebih masa da nk jadi pkeje btauliah da kan...
OK ak thu aku memenag la pkeje yang rajin,bbudi pkerti...
datang tepat pada masanya..ke???hehehe!
tapi kalu ari2 kene balek Lmbt jer...nanti somi aii mara tau...
(MASALAHNYEKOADASUAMIKER???)
fineeee.takde noks!hehe...

dak2 sales suke sangt bg ak print last2 minit...
wah!!!rasa nak tikam sampai mati...
tak pon bukat mulut diaorg paksa minum ubat sawan..hahah!
bia jadi sawan smua...bole la ak balek awl...kan2...


dari ciri2 muka di atas?apakah kerja yang sesuai...

a- ahli parlimen... (ada hati..haha!)
b-ahli mesyuarat tingkap (mcm paling betol je)
c- cikgu disiplin...ke?
d-suri rumah berkaliber
e- ..................
f-penggoda somi orang (apakah???)

huh! yang tempat kosong tu paling scary..jgn ko letak pcuci pinggan
mangkuk kedai makcik timah seblah umh ko sudah..tergurissss...haha!!

k da2 bt keje bodo...fkr2 kit...ko 2 xsiap lgi keje printing ko 2...
isnin customer da nk..mampussss la kene isnin nih.....

0 comments on "lebih masa..."

Post a Comment

Saturday, June 26, 2010

lebih masa...

dlm minggu nih keje asyik lebih masa jer....
xsuke tol.. nih semua curi masa aku nk rehat la nih..
beci tol keadaan cmni...myusahkan aku jer...
argghh!!!!
kan bez kawen ngn anak raja...
xyah keje lebih masa...
xyah bangun pagi2...wahahah!!!!
sweetnye cm2 tuh...

ari2 keje lebih masa da nk jadi pkeje btauliah da kan...
OK ak thu aku memenag la pkeje yang rajin,bbudi pkerti...
datang tepat pada masanya..ke???hehehe!
tapi kalu ari2 kene balek Lmbt jer...nanti somi aii mara tau...
(MASALAHNYEKOADASUAMIKER???)
fineeee.takde noks!hehe...

dak2 sales suke sangt bg ak print last2 minit...
wah!!!rasa nak tikam sampai mati...
tak pon bukat mulut diaorg paksa minum ubat sawan..hahah!
bia jadi sawan smua...bole la ak balek awl...kan2...


dari ciri2 muka di atas?apakah kerja yang sesuai...

a- ahli parlimen... (ada hati..haha!)
b-ahli mesyuarat tingkap (mcm paling betol je)
c- cikgu disiplin...ke?
d-suri rumah berkaliber
e- ..................
f-penggoda somi orang (apakah???)

huh! yang tempat kosong tu paling scary..jgn ko letak pcuci pinggan
mangkuk kedai makcik timah seblah umh ko sudah..tergurissss...haha!!

k da2 bt keje bodo...fkr2 kit...ko 2 xsiap lgi keje printing ko 2...
isnin customer da nk..mampussss la kene isnin nih.....

0 comments: