Saturday, January 14, 2012

whatever laa~~adoiiii

Posted by mrs yaya at Saturday, January 14, 2012
kadang-kadang aku adalah sedikit makcik...
sebab suke fikir ayat-ayat yang tak suka didengari oleh remaja-remaja sekarang...
suka nasihat yang macam lah kau bagus sangat
begitulah..haha!
yang mana aku tak suka sangat berlawan cakap,
kalau orang sakitkan hati aku..
atau orang buat aku marah,
atau orang buat-buat pandai depan aku,
selalunye aku dengar,
diam,
senyum,
iyekan je..
bukan sebab aku dengar cakap orang,
atau percaya dengan apa yang orang cakap,
tapi selalu kita akan nilai orang dari situ,
apa yang dia cakap,
betul ke dia cakap,
oh watever lah..
serius aku rasa aku dah macam makcik2,
atau korang pun rasa2..
memang 'budak' umur 24 tahun cakap camni eh?
'budak' lah sangat..
selalu kalau cite pasal umur kat ibu aku..
mesti ibu aku cakap camni..
ibu 24 tahun dah ada 2 anak dah..
oh tapi mereka memang makcik2 pun..
hahaha!

0 comments on "whatever laa~~adoiiii"

Post a Comment

Saturday, January 14, 2012

whatever laa~~adoiiii

kadang-kadang aku adalah sedikit makcik...
sebab suke fikir ayat-ayat yang tak suka didengari oleh remaja-remaja sekarang...
suka nasihat yang macam lah kau bagus sangat
begitulah..haha!
yang mana aku tak suka sangat berlawan cakap,
kalau orang sakitkan hati aku..
atau orang buat aku marah,
atau orang buat-buat pandai depan aku,
selalunye aku dengar,
diam,
senyum,
iyekan je..
bukan sebab aku dengar cakap orang,
atau percaya dengan apa yang orang cakap,
tapi selalu kita akan nilai orang dari situ,
apa yang dia cakap,
betul ke dia cakap,
oh watever lah..
serius aku rasa aku dah macam makcik2,
atau korang pun rasa2..
memang 'budak' umur 24 tahun cakap camni eh?
'budak' lah sangat..
selalu kalau cite pasal umur kat ibu aku..
mesti ibu aku cakap camni..
ibu 24 tahun dah ada 2 anak dah..
oh tapi mereka memang makcik2 pun..
hahaha!

0 comments: