Monday, August 26, 2013

imbas kembali.. TER??

Posted by mrs yaya at Monday, August 26, 2013
TERimbas kembali... ini akibatnya kalau duduk melayan lagu yang kononnye tengah frust menungging.... bila kita terpasang lagu yang ada kaitan dengan hidup kita secara automatik kisah silam itu muncul kan.. yang tak tahan tu,kisah yang dah bertahun-tahun pun boleh muncul..haa?? tak pernah rasa??meh cni aku nak jentik bulu hidung tuu.. euuww...poyooss la u... .

muncul lagu ni,teringat pasal ni..muncul lagu tu,teringat pasal tuu..ahahha!! kejamnya korang.. nampak sangat hidup aku penuh dengan keragaman..urghh! macam tak sesuai..penuh dengan warna-warni kehidupan??..fuhh!! over-over..penuh dengan kisah silam?? haa! that's right!! perfect!..

kadang-kadang lagu ini memainkan peranan jugakan..atau kita yang terlebih emotional??hmm..aku pun tak berapa nak pasti.. nak salahkan komposer ker?? pun boleh..kahkahkah!!! nak lupa tu semua memang susah..melainkan ko pergi hantuk kepala ko kuat-kuat..kompem boleh lupa..terpasang lagu pun ko macam takde perasaan dah.. .

oh! no!! malam kang kompem tisu satu kotak.sokseh sokseh dalam bilik..tumbuk dinding aku benci kau... .  pleaseee laaa.. .*duckface

sampai disini sahaja perasaan aku.. . kbyee.. 

*lame plk tak post gambar seksi..fewittt!!





0 comments on "imbas kembali.. TER??"

Post a Comment

Monday, August 26, 2013

imbas kembali.. TER??

TERimbas kembali... ini akibatnya kalau duduk melayan lagu yang kononnye tengah frust menungging.... bila kita terpasang lagu yang ada kaitan dengan hidup kita secara automatik kisah silam itu muncul kan.. yang tak tahan tu,kisah yang dah bertahun-tahun pun boleh muncul..haa?? tak pernah rasa??meh cni aku nak jentik bulu hidung tuu.. euuww...poyooss la u... .

muncul lagu ni,teringat pasal ni..muncul lagu tu,teringat pasal tuu..ahahha!! kejamnya korang.. nampak sangat hidup aku penuh dengan keragaman..urghh! macam tak sesuai..penuh dengan warna-warni kehidupan??..fuhh!! over-over..penuh dengan kisah silam?? haa! that's right!! perfect!..

kadang-kadang lagu ini memainkan peranan jugakan..atau kita yang terlebih emotional??hmm..aku pun tak berapa nak pasti.. nak salahkan komposer ker?? pun boleh..kahkahkah!!! nak lupa tu semua memang susah..melainkan ko pergi hantuk kepala ko kuat-kuat..kompem boleh lupa..terpasang lagu pun ko macam takde perasaan dah.. .

oh! no!! malam kang kompem tisu satu kotak.sokseh sokseh dalam bilik..tumbuk dinding aku benci kau... .  pleaseee laaa.. .*duckface

sampai disini sahaja perasaan aku.. . kbyee.. 

*lame plk tak post gambar seksi..fewittt!!





0 comments: