Thursday, April 21, 2011

Tak Pernah Gaduh?

Posted by mrs yaya at Thursday, April 21, 2011
kawan-kawan ada tanya aku....

'ko tak pernah gaduh dengan pakwe ko ke?'
'kenapa?'
'tak pernah tengok ko badmood pun'

sebenarnya....

selalu je gaduh..hehe! apiz memang lelaki yang suka cari pasal okey, selalunya, pagi2 lagi dah cari gaduh dengan aku... bangun tak kol pun dia akan rasa aku tak ingat dia, dah sampai tempat kerja tak bgtau pun dia kata aku tak sayang dia, rehat tak bgtau pun dia kata aku tak pentingkan dia, pernah la aku tak sempat nak mesej dia sebab kerja banyak, dia dah mesej aku balik kerja kene pujuk dia...boleh???

memang hidup dia cari pasal je dengan aku...tu kat tempat kerja...

nanti dah balik rumah....

kalau aku tertido terus, selalu tau aku balik ingat nak baring kejap lepas mandi, tiba2 terus tertido, tak de la aku mesej dia, bangun dapat mesej kata aku curang...hehehe!

kadang-kadang dia kol aku banyak kali,aku tak angkat...bila aku angkat,dia selalu cakap kat aku.."perlukan speaker yang besar tak??wah!! kejam..tak perlu ok en apiz..susahkan u jer nak bagi aii...tapi memang kelakar....aku tak ada la nak tension ke apa.....biasalah tu...

tapi kalau dah tak boleh bla tu..aku bakar jer CBU dia..senang cite...hehe!!

dah la aku takleh makan seafood, dia paksa aku order seafood, lagi aku stress,...

motif : tak kesah la betapa konflik nye masalah perhubungan korang, jangan sesekali memberi efek pada kawan2 di sekeliling, kawal emosi, ingatlah orang di sekeliling tak bersalah...hehe!!

0 comments on "Tak Pernah Gaduh?"

Post a Comment

Thursday, April 21, 2011

Tak Pernah Gaduh?

kawan-kawan ada tanya aku....

'ko tak pernah gaduh dengan pakwe ko ke?'
'kenapa?'
'tak pernah tengok ko badmood pun'

sebenarnya....

selalu je gaduh..hehe! apiz memang lelaki yang suka cari pasal okey, selalunya, pagi2 lagi dah cari gaduh dengan aku... bangun tak kol pun dia akan rasa aku tak ingat dia, dah sampai tempat kerja tak bgtau pun dia kata aku tak sayang dia, rehat tak bgtau pun dia kata aku tak pentingkan dia, pernah la aku tak sempat nak mesej dia sebab kerja banyak, dia dah mesej aku balik kerja kene pujuk dia...boleh???

memang hidup dia cari pasal je dengan aku...tu kat tempat kerja...

nanti dah balik rumah....

kalau aku tertido terus, selalu tau aku balik ingat nak baring kejap lepas mandi, tiba2 terus tertido, tak de la aku mesej dia, bangun dapat mesej kata aku curang...hehehe!

kadang-kadang dia kol aku banyak kali,aku tak angkat...bila aku angkat,dia selalu cakap kat aku.."perlukan speaker yang besar tak??wah!! kejam..tak perlu ok en apiz..susahkan u jer nak bagi aii...tapi memang kelakar....aku tak ada la nak tension ke apa.....biasalah tu...

tapi kalau dah tak boleh bla tu..aku bakar jer CBU dia..senang cite...hehe!!

dah la aku takleh makan seafood, dia paksa aku order seafood, lagi aku stress,...

motif : tak kesah la betapa konflik nye masalah perhubungan korang, jangan sesekali memberi efek pada kawan2 di sekeliling, kawal emosi, ingatlah orang di sekeliling tak bersalah...hehe!!

0 comments: