Friday, April 22, 2011

A to da N to da T to da I...ANTI!!!!

Posted by mrs yaya at Friday, April 22, 2011
A_ _ _ _ A_ _ _ _
ye..aku memang betol2 anti dengan ko...bukan setakat anti jer tau...benci,menyampah pun ada tau...hahahha!!hOt??helooo..aii lagi hOt tau...dah la cuaca sekarng ini panas..lagi la aii rase hOt...hahah! u,jangan sampai aii nampak muka u tau...rasa macam syaitan dah nak kuasa diri ini..oh tidak..

ok,aku bukan la nak bengang sangat la kan...tapi perangai ko tu agak menjijikkan aku...plez la..ubah2 la perangai ko tu..dah ramai sangat orang tak suka perangai ko tu...ok,fine..manusia memang tak ada yang sempurna tapi harap la sangat ko berubah...jangan sampai 1 dunia benci dan meluat dengan perangai ko...jangan sampai orang yang tak bersalah jadi mangsa ko...ko buat orang macam ini,lama2 orang pula buat ko camtu...sampai sekarang aku memang tak puas dengan alasan ko buat kat aku...alasan ko tu memang najis!! rasa macam ko tak ada hak dengan semua ini...sedar la pangkat ko tu apa...

aduh..tak suka betul la aku perangai macam ini..hilang kecomelan aii..apiz..tolong aii...kembalikan kecomelan aii sekarang...mekap2..hahah!

EMILIA...
backup plezzss...hahah!!!

0 comments on "A to da N to da T to da I...ANTI!!!!"

Post a Comment

Friday, April 22, 2011

A to da N to da T to da I...ANTI!!!!

A_ _ _ _ A_ _ _ _
ye..aku memang betol2 anti dengan ko...bukan setakat anti jer tau...benci,menyampah pun ada tau...hahahha!!hOt??helooo..aii lagi hOt tau...dah la cuaca sekarng ini panas..lagi la aii rase hOt...hahah! u,jangan sampai aii nampak muka u tau...rasa macam syaitan dah nak kuasa diri ini..oh tidak..

ok,aku bukan la nak bengang sangat la kan...tapi perangai ko tu agak menjijikkan aku...plez la..ubah2 la perangai ko tu..dah ramai sangat orang tak suka perangai ko tu...ok,fine..manusia memang tak ada yang sempurna tapi harap la sangat ko berubah...jangan sampai 1 dunia benci dan meluat dengan perangai ko...jangan sampai orang yang tak bersalah jadi mangsa ko...ko buat orang macam ini,lama2 orang pula buat ko camtu...sampai sekarang aku memang tak puas dengan alasan ko buat kat aku...alasan ko tu memang najis!! rasa macam ko tak ada hak dengan semua ini...sedar la pangkat ko tu apa...

aduh..tak suka betul la aku perangai macam ini..hilang kecomelan aii..apiz..tolong aii...kembalikan kecomelan aii sekarang...mekap2..hahah!

EMILIA...
backup plezzss...hahah!!!

0 comments: