Wednesday, May 11, 2011

Kalau budak...Kalau Kau?

Posted by mrs yaya at Wednesday, May 11, 2011
kita selalu marah budak2 kan.....buat tu tak boleh buat ni tak boleh....
biasa la tu...

contoh la...kalau budak tu sepahkan barang...kau boleh marah...
tapi kalau kau yang sepahkan??????????

kalau budak makan terabur..kau boleh marah...
kalau kau makan terabur???? *mulut bocor kot..hehe!*

kalau budak kencing berdiri..kau boleh marah..
tapi kalau kau sendiri kencing berdiri???? siapa tahu??? hahahaha!

kalau budak tak siapkan kerja sekolah..kau boleh marah...
tapi kalau kat tempat kerja kau pandai pulak suruh orang lain tolong buatkan....

kalau budak tu degil....kau boleh marah2...
kalau kau sendiri yang degil?? meh aku makikan....hikhik!

kalau budak bercinta masa sekolah..kau marah...
tapi kalau kau sendiri masa kecik dah gatal....keturunan la tu..kannn...hahahaha!

kalau budak tak pandai...kau marah....
tapi kalau budak tanya kau...kau pun tak tau....sapa yang bengap di sini??? :P

last la....

kalau budak main badminton macam haremm...kau boleh jerit dari tepi gelanggang...
tapi kalau kau yang main macam haremmmmm...girlfriend kau tetap kata korang main terbaik...
hahahaha! sayangggggg kataaaakannn....

0 comments on "Kalau budak...Kalau Kau?"

Post a Comment

Wednesday, May 11, 2011

Kalau budak...Kalau Kau?

kita selalu marah budak2 kan.....buat tu tak boleh buat ni tak boleh....
biasa la tu...

contoh la...kalau budak tu sepahkan barang...kau boleh marah...
tapi kalau kau yang sepahkan??????????

kalau budak makan terabur..kau boleh marah...
kalau kau makan terabur???? *mulut bocor kot..hehe!*

kalau budak kencing berdiri..kau boleh marah..
tapi kalau kau sendiri kencing berdiri???? siapa tahu??? hahahaha!

kalau budak tak siapkan kerja sekolah..kau boleh marah...
tapi kalau kat tempat kerja kau pandai pulak suruh orang lain tolong buatkan....

kalau budak tu degil....kau boleh marah2...
kalau kau sendiri yang degil?? meh aku makikan....hikhik!

kalau budak bercinta masa sekolah..kau marah...
tapi kalau kau sendiri masa kecik dah gatal....keturunan la tu..kannn...hahahaha!

kalau budak tak pandai...kau marah....
tapi kalau budak tanya kau...kau pun tak tau....sapa yang bengap di sini??? :P

last la....

kalau budak main badminton macam haremm...kau boleh jerit dari tepi gelanggang...
tapi kalau kau yang main macam haremmmmm...girlfriend kau tetap kata korang main terbaik...
hahahaha! sayangggggg kataaaakannn....

0 comments: